Леся Українка. "Слово, чому ти не твердая криця?..", "Мріє, не зрадь!..", "Стояла я і слухала весну..."

Додано: 8 квітня 2021
Предмет: Українська література, 10 клас
Тест виконано: 690 разів
12 запитань
Запитання 1

Поезія "Слово, чому ти не твердая криця?.." належить до лірики


варіанти відповідей

пейзажної

інтимної

громадянської

філософської

Запитання 2

Слово у вірші символізує

варіанти відповідей

гостру й іскристу зброю

початок боротьби зі злом

творчу спадщину поетеси

Запитання 3

Настанова, яка звучить у вірші: головною метою має бути

варіанти відповідей

усвідомлення своєї неповторності

захист рідного краю від завойовників

любов до всього живого

визволення людини, розширення її прав

Запитання 4

Віршовий розмір поезії "Слово, чому ти не твердая криця?.."

варіанти відповідей

чотирьохстопний ямб

чотирьохстопний хорей

чотирьохстопний дактиль

чотирьохстопний амфібрахій

чотирьохстопний анапест

Запитання 5

Вірш "Мріє, не зрадь!" відноситься до циклу

варіанти відповідей

"Сім струн"

"Сльози-перли"

"Пісні про волю"

"Подорож до моря"

Запитання 6

У поезії "Мріє, не зрадь!" звучить думка

варіанти відповідей

про бажання ліричної героїні завжди мріяти

про несумісність тиранії та свободи

про бажання ліричної героїні зустріти справжнє кохання

Запитання 7

Назвіть художні засоби поезії "Мріє, не зрадь!..", наявні в рядках:

Мріє, не зрадь! Ти ж так довго лила свої чари

В серце жадібне моє, сповнилось серце ущерть...

Мріє, колись ти літала орлом надо мною...

варіанти відповідей

епітет

метафора

персоніфікація

порівняння

паралелізм

гіпербола

Запитання 8

Поезія "Мріє, не зрадь!.." - яскравий зразок лірики

варіанти відповідей

пейзажної

інтимної

філософської

громадянської

Запитання 9

Поезія"Стояла я і слухала весну..." поєднує в собі особливості лірики

варіанти відповідей

пейзажної та філософської

пейзажної та громадянської

пейзажної та інтимної

філософської та інтимної

Запитання 10

Наскрізним художнім засобом вірша "Стояла я і слухала весну..." є

варіанти відповідей

уособлення

паралелізм

епітети

оксиморон

Запитання 11

Віршовий розмір поезії

варіанти відповідей

п'ятистопний ямб

п'ятистопний хорей

п'ятистопний дактиль

п'ятистопний амфібрахій

п'ятистопний анапест

Запитання 12

Установіть відповідність між художнім засобом та прикладом із твору.

1 епітет

2 порівняння

3 персоніфікація

4 гіпербола

А О, сліз таких вже вилито чимало,-

Країна ціла може в них втопитись...

Б Вигострю, виточу зброю іскристу

В ...колись ти літала орлом надо мною...

Г Хто моря переплив і спалив кораблі за собою,

той не вмре, не здобувши нового добра.

Д Весна мені багато говорила...

варіанти відповідей

1-А, 2-Б, 3-В, 4-Д

1-Б, 2-В, 3-Д, 4-Г

1-Б, 2-В, 3-Г, 4-Д

1-Б, 2-В, 3-Д, 4-А

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест