Які три основні ролі менеджера виділяв Генрі Мінцберг?
Який аспект управління пов'язаний з розподілом ресурсів, визначенням структури організації та координацією діяльності?
Який ресурс є найбільш критичним для успішної реалізації управлінських рішень в сучасних організаціях?
Який з наступних факторів найбільше впливає на сучасний погляд на феномен управління?
Який з аспектів управління пов'язаний з представленням організації назовні, побудовою відносин з іншими організаціями та зацікавленими сторонами?
Хто є автором теорії наукової організації праці, яка мала на меті підвищення ефективності виробництва шляхом наукового аналізу роботи?
Яка з наступних теорій управління акцентує увагу на ролі неформальних груп та соціальних взаємодій в організації?
Яка з теорій лідерства стверджує, що ефективність лідера залежить від ситуації, в якій він діє?
Яка з наступних теорій управління розглядає організацію як відкриту систему, яка взаємодіє зі своїм оточенням?
Хто з авторів розробив концепцію бюрократії як ідеальної організаційної структури?
Який з наступних рівнів еволюції лідера за Джеком Велчем характеризується фокусом на довгострокових цілях та створенні культури інновацій?
Що є основною відмінністю між "новим" і "старим" управлінням?
Який з наступних параметрів є характерним для "нового" управління?
Який рівень еволюції лідера за Джеком Велчем характеризується здатністю до масштабування бізнесу та створення сильної корпоративної культури?
Що таке "еволюція управління"?
Згідно з концепцією Х. Оуена та В. Ходжсона, яка з наведених характеристик є більш притаманною лідерству, ніж менеджменту?
Що, на думку Х. Оуена та В. Ходжсона, є основною відмінністю між ролями менеджера та лідера в організації?
Згідно з поглядами Роберта Дафта, яка з наведених характеристик є більш притаманною лідерству, ніж менеджменту?
Що, на думку Роберта Дафта, є основною відмінністю між ролями менеджера та лідера в організації?
Яка з наведених характеристик найбільш точно відображає відмінність між менеджментом і лідерством з точки зору їх еволюційного розвитку?
Чому лідерство вважається вищим еволюційним рівнем управління?
Яка з наступних якостей є найбільш важливою для лідера, який прагне досягти високих результатів?
Який тип лідерства пов'язаний з впливом однієї особи на групу або організацію, і зазвичай базується на особистих якостях та харизмі лідера?
Який тип лідерства передбачає вплив організації або інституту на суспільство, і зазвичай пов'язаний з дотриманням встановлених правил та процедур?
Який тип лідерства найчастіше зустрічається в політичній сфері, і пов'язаний зі здатністю мобілізувати маси та приймати важливі рішення для суспільства?
Яка з наведених тенденцій суспільного розвитку найбільше підсилює потребу в ефективному лідерстві?
Що таке професіоналізація управління і чому вона є важливою в умовах сучасного суспільства?
Який з наступних факторів найбільше сприяє професіоналізації управління?
Яка з наведених характеристик НЕ є обов’язковою для професіограми ефективного менеджера-лідера?
Яка з ролей менеджера в організації пов'язана з представленням інтересів організації перед зовнішнім середовищем?
Яка з наведених психологічних рис є найважливішою для успішного лідера?
Яка з інтелектуальних здібностей найбільше сприяє ефективному прийняттю рішень менеджером?
Які професійні навички є ключовими для успішного менеджера?
Яка з соціальних рис найбільше сприяє ефективній взаємодії менеджера з командою?
Яке з наведених тверджень найточніше відображає сутність командної форми організації роботи?
Які завдання найкраще вирішуються в командній формі організації роботи?
Яка з наведених ознак НЕ є характерною для команди?
Який з наступних факторів найбільш сприяє ефективній роботі команди?
Який з наступних принципів не є характерним для ефективної роботи команди?
Яка з наведених переваг є характерною для роботи в команді?
Який з наступних факторів може бути негативним наслідком організації команди?
Який з наступних факторів найбільш впливає на оптимальну чисельність команди?
В якій сфері діяльності команди найчастіше використовують проектну форму організації?
Який з наступних підходів до оплати праці членів команди є найбільш ефективним для стимулювання командної роботи?
Яка з наведених характеристик є більш характерною для інтелектуальної команди, ніж для виробничої?
Яка форма стимулювання є більш ефективною для виробничої команди?
Яка кваліфікація є більш затребуваною в інтелектуальній команді?
Яка тривалість продуктивного функціонування, як правило, більша?
Яка з наведених форм управління передбачає максимальну концентрацію влади в руках одного лідера?
Яка форма управління найкраще підходить для інтелектуальної команди, що працює над інноваційними проектами?
Яка з наведених характеристик НЕ є обов'язковою для члена неформальної інтелектуальної команди?
Яке з наведених тверджень найкраще характеризує головне завдання лідера неформальної інтелектуальної команди?
Який з наступних підходів НЕ є ефективним для формування неформальної команди?
Яка з наведених навичок НЕ є необхідною для члена управлінської команди?
Який з наступних факторів найбільш впливає на успішність неформальної інтелектуальної команди?
Який з наведених варіантів найкраще описує основний зміст роботи лідера команди?
Принцип пріоритетності інтересів організації в цілому означає, що:
Який з наступних факторів найбільш сприяє ефективній взаємодії між командами та зовнішніми партнерами?
Який з наведених етапів планування діяльності команди є першим?
Яка з наведених переваг найкраще характеризує довгострокове (стратегічне) планування діяльності команди?
Що таке оперативне календарне планування?
Яка з наведених рекомендацій є найважливішою при складанні довгострокового (стратегічного) плану діяльності команди?
Яка з наведених форм контролю передбачає постійне спостереження за процесом виконання роботи?
Яка з наведених складових НЕ є обов'язковою для контролю, який здійснює лідер (керівник)?
Який з наведених варіантів найкраще описує поняття "ситуаційний аналіз"?
Яка з наведених помилок є типовою для ситуаційного аналізу?
Який етап ситуаційного аналізу передбачає оцінку сильних і слабких сторін організації?
Який з наведених етапів ситуаційного аналізу є останнім?
Який з наведених факторів найменше впливає на розподіл ролей у команді?
Яка з наведених ролей найімовірніше буде відведена члену команди, який має високий рівень креативності та здатність генерувати нові ідеї?
Яка з наведених функцій НЕ є характерною для "білого" капелюха в методі "Шість капелюхів"?
Яка з наведених цілей найкраще відображає використання "чорного" капелюха в методі "Шість капелюхів"?
Який етап розвитку команди характеризується найвищим рівнем продуктивності та злагодженості роботи?
Який з наведених кроків НЕ є типовим для етапу становлення команди?
Яка з наведених характеристик найкраще описує етап "шторм" у розвитку команди?
Яка з наведених стратегічних ситуацій є найбільш характерною для етапу успішного розвитку команди?
Яка з наведених стратегій є найбільш ефективною для підтримки високого рівня продуктивності команди на етапі успішного розвитку?
Який з наведених етапів розвитку команди характеризується найбільшою нестабільністю та конфліктами?
Яка з наведених ознак НЕ є характерною для ситуації "зависання" команди?
Який з наведених напрямків роботи лідера є найменш ефективним для виведення команди з ситуації "зависання"?
Яка з наведених стратегій лідера найбільш сприяє виходу команди з ситуації "зависання"?
Який із наведених факторів найменше впливає на мотивацію членів команди та їх професійний ріст?
Яка з наведених ситуацій найчастіше призводить до зниження морального духу команди?
Який із сценаріїв оновлення команди є найменш травматичним для її психологічного клімату?
Яке з наведених визначень найточніше відображає поняття "моніторинг ефективності діяльності команди"?
Яка з наведених цілей НЕ є завданням моніторингу ЕДК?
Яка з наведених ознак НЕ є характерною для групи?
Що таке групові норми?
Який з наведених варіантів найкраще відображає взаємозв'язок кадрової політики та стратегії розвитку організації?
Яка з наведених стратегій є найефективнішою для довгострокової мотивації працівників?
Яка з наведених ознак НЕ є обов'язковою для визначення психологічного конфлікту?
Який з наведених атрибутів найбільш точно характеризує суб'єктивний характер психологічного конфлікту?
До якої групи причин конфлікту можна віднести ситуацію, коли два колеги сваряться через різні підходи до виконання спільного проекту?
До якого типу конфліктів можна віднести ситуацію, коли співробітник відчуває внутрішній дискомфорт через невідповідність між його особистісними цінностями та вимогами роботи?
Яка з наведених функцій є прикладом конструктивної ролі конфлікту в організації?
Який з наступних наслідків конфлікту можна віднести до його конструктивних функцій?
Який з наведених елементів НЕ є складовою психологічної структури конфлікту?
До якого типу конфліктогенів можна віднести фразу "Ти завжди все робиш неправильно"?
Який зі способів стримування агресії відноситься до активного типу, коли людина намагається змінити ситуацію, яка провокує агресію?
Згідно з теорією Альфреда Адлера, що є основною рушійною силою людської поведінки?
Яка з наведених характеристик найбільш притаманна екстраверту за типологією Юнга?
Що, за Юнгом, є основною відмінністю між екстравертами та інтровертами?
На якій стадії психосоціального розвитку за Еріксоном людина стикається з конфліктом між ініціативністю та виною?
Який тип конфлікту в організації виникає найчастіше через розбіжності в поглядах на цілі та завдання організації?
Який з наведених наслідків є найчастішим негативним наслідком тривалого конфлікту в організації?
Який рівень переговорів передбачає обговорення питань, що стосуються загальних принципів співпраці між великими групами людей (наприклад, профспілками та роботодавцями)?
Який з перелічених елементів є найменш характерним для міжособистісного рівня переговорів?
Яка з наведених стратегій переговорів передбачає максимальне задоволення власних інтересів за рахунок іншої сторони?
Яка тактика переговорів передбачає поступове розкриття своїх позицій, надаючи інформацію невеликими порціями?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома