Ліна Костенко належить до покоління письменників
Твір «Маруся Чурай» належить до літературного роду
Жанр твору «Маруся Чурай» -
Твір «Маруся Чурай» написано за мотивами пісні
Події твору Ліни Костенко «Маруся Чурай» відбувається в часи гетьманування
Основні події твору Ліни Костенко «Маруся Чурай» відбуваються в місті
Роман «Маруся Чурай» складається з … розділів.
Події твору «Маруся Чурай» відбуваються
Головна тема роману «Маруся Чурай» -
Основне місце у творі посідає «вічна» проблема літератури
Найбільший і центральний за змістом розділ роману, у якому найширше розкрито образ Марусі Чурай, має назву
Слова «Ця дівчина не просто так, Маруся. / Це голос наш. Це – пісня. Це – душа» говорить про Марусю
Словами «Від того кидавсь берега до того. /Любив достаток і любив пісні» у творі охарактеризовано
У рядках твору «Шляхетний дуже і чолом не б’є. /Він … гордий. / З ним не звариш каші. / Він і мовчить, бо дума щось своє» ідеться про
Словами «Під Берестечком бився ти сміливо. / Під Зборовом також і над Пилявою / Своє ім'я ти не покрив неславою. / І тільки у домашньому бою / Сміливість раптом втратив ти свою» у творі схарактеризовано
«Був молодий і гарний був на вроду./ І жив, і вмер, як личить козаку. / За те, що він боровся за свободу, / його спалили в мідному бику», – сказано про
Словами «Коса білява, куца і товста. / Як реп'яшки, зелені оченята / І пишно закопилені вуста» охарактеризовано
У рядках твору «Як він уміє красно говорить! / Які у нього займища і луки! / Вся Україна полум’ям горить, / він і на цьому теж нагріє руки» йдеться про
Веде постійну боротьбу «за курку, за телицю, за межу»
Правду про власну любовну драму Маруся Чурай розповідає лише
У рядках твору «Любив же він Марусю, не дай Боже!/ Тепер сидить, лиця на нім нема» йдеться про
«Уламок лицарського роду, / мучитель власного народу, / кривавий кат з-під темної зорі», – так мандрівний дяк розповідає про
«Таку співачку покарать на горло, – / Та це ж не що, а пісню задушить», – сказав про Марусю
Від смертного вироку Марусю врятував
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома