Лінійні алгоритми

Додано: 10 листопада 2019
Предмет: Інформатика, 2 клас
Тест виконано: 19 разів
12 запитань
Запитання 1

Чіткий і короткий наказ - це

варіанти відповідей

План

Команда

Алгоритм

Запитання 2

Послідовність команд, які має виконати виконавець для досягнення результату - це

варіанти відповідей

Алгоритм

Послідовність

План дій

Запитання 3

Вкажи правильний порядок дій:

варіанти відповідей

1. Нахилити лійку, щоб потекла вода.

2. Піднести лійку до квітки.

3. Набрати воду в лійку.

1. Набрати воду в лійку.

2. Піднести лійку до квітки.

3. Нахилити лійку, щоб потекла вода.

1. Набрати воду в лійку.

2 Нахилити лійку, щоб потекла вода.

3. Піднести лійку до квітки.

Запитання 4

Той, хто розуміє і може виконати команди є

варіанти відповідей

отримувачем команди;

виконавцем команди;

створювачем команди;

Запитання 5

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою заданого блоку?

варіанти відповідей

автоматично запускається скрипт;

припиняється відтворення скрипта;

не відбувається змін.

Запитання 6

Яка кнопка збільшує об'єкт в середовищі Скретч?

варіанти відповідей
Запитання 7

Що потрібно натиснути для завершення відтворення скрипта?

варіанти відповідей

червону кнопку;

червоний прапорець;

зелений прапорець.

Запитання 8

Яка подія в середовищі Скретч відбувається за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

запускає програму через 1 секунду;

призупиняє програму на 1 секунду;

зупиняє програму через 1 секунду.

Запитання 9

Що відбудеться з образом при виконанні програми, зображеної на малюнку?

варіанти відповідей

переміститься на 20 кроків;

обернеться проти годинникової стрілки на 360 градусів;

переміститься на 10 кроків.

Запитання 10

Команди групи “Рух” використовують для

варіанти відповідей

керування об’єктом;

закінчення дії на сцені;

переміщення виконавця на сцені.

Запитання 11

Виконавець команд у програмі Скретч?

варіанти відповідей
Запитання 12

Намалювати новий об'єкт можна за допомогою кнопки:

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест