Лінійні алгоритми

Додано: 12 квітня 2023
Предмет: Інформатика, 3 клас
Тест виконано: 12 разів
12 запитань
Запитання 1

Алгоритм- це…

варіанти відповідей

розуміння і виконування певного завдання;

послідовність команд для виконавця, що визначає, які дії та в якому порядку потрібно виконувати;

чіткий наказ дій;

Запитання 2

Середовище виконавця, на якому знаходиться спрайт - це ...

варіанти відповідей

сцена

поле скриптів

поле команд

Запитання 3

Як називають виконавця алгоритму в середовищі Скретч?


варіанти відповідей

виконавець;

робот;

спрайт;

рудий кіт;

Запитання 4

Щоб малювати у Scratch, який розділ команд нам потрібно використати?

варіанти відповідей

Олівець;

Вигляд;

Рух;

Керування;

Запитання 5

Що потрібно натиснути для запуску скрипта?

варіанти відповідей

зелений кубик;

зелений прапорець;

червоний прапорець;

червоний кубик;

Запитання 6

Scratch-це …

варіанти відповідей

програма, призначена для друку;

середовище програмування , у якому ти навчишся створювати музику;

середовище програмування , у якому ти навчишся створювати невеликі програми, мультфільми;

Запитання 7

В якому середовищі програмування ми працюємо?

варіанти відповідей

Scretch;

Scrach;

Sкratch;

Scratch;

Запитання 8

Як називається набір блоків з командами у Scratch?

варіанти відповідей

 Скрипт;

Алгоритм;

Спрайт;

Код;

Запитання 9

Команди групи Рух допоможуть керувати ...

варіанти відповідей

настроєм спрайта;

зовнішнім виглядом спрайта;

переміщенням спрайта;

Запитання 10

Алгоритмом є...

варіанти відповідей


розклад руху автобусів;

 оголошення у газеті;

кулінарний рецепт;

список учнів;

Запитання 11

Які речення можуть бути командами?

варіанти відповідей

 питальні

спонукальні

розповідні

Запитання 12

До якої групи об′єктів у програмі Scratch відноситься команда "переміститися на 10 кроків"?

варіанти відповідей

 Рух

 Олівець

 Вигляд

Керувати

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест