Лінійні алгоритми 5 клас НУШ

Додано: 9 лютого
Предмет: Інформатика, 5 клас
12 запитань
Запитання 1

Алгоритм - це...

варіанти відповідей

безкінечна послідовність дій, яка приводить до розв'язання задачі.

послідовне виконання різних вказівок.

скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі.


слідування, розгалуження, повторення.

Запитання 2

Форми подання алгоритму

варіанти відповідей

Текстова

Графічна

Блок-схеми

Алгоритмічна

Запитання 3

Які алгоритмічні структури ви знаєте?

варіанти відповідей

Лінійна (слідування)

Покрокова

Розгалуження

Повторення(цикли)

Запитання 4

Хто може виконувати команди?

варіанти відповідей

Людина

Пристрій

Тварина

Рослина

Запитання 5

Команда - це...

варіанти відповідей

створення нових об'єктів;

вказівка виконавцеві виконати певні дії;

зміна властивостей об'єктів;

Запитання 6

Виконавець алгоритмів, якому доступні всі команди Scratch — це ...

варіанти відповідей

Спрайт

Скрипт

Сцена

Команда

Запитання 7

Вкажіть середовище виконання алгоритмів.

варіанти відповідей

Google

MS Word

Scratch

MS Power Point

Запитання 8

Яка подія в середовищі Scratch реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Зберегти програму

Зупинити програму

Запустити програму

Відкрити програму для налагодження

Запитання 9

На малюнку зображено інтерфейс середовища програмування Скретч. Якою цифрою позначено блоки команд?


варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 10

На малюнку зображено фрагмент інтерфейсу середовища програмування Скретч для роботи з об’єктом. Якою цифрою позначено інструмент для видалення об’єкта?


варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 11

Для чого в середовищі програмування Скретч використовується дана команда?


варіанти відповідей

Щоб почати малювати слід переміщення виконавця


Щоб закінчити малювати слід переміщення виконавця


Запитання 12

Для чого в середовищі програмування Скретч використовується дана команда?


варіанти відповідей

Для повороту об’єкта на 15 градусів за годинниковою стрілкою

Для переміщення об’єкта на 10 кроків ліворуч

Для повороту об’єкта на 15 градусів проти годинниковою стрілкою

Для переміщення об’єкта на 10 кроків праворуч

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест