Справжнє прізвище Лесі Українки
У вірші "Contra spem spero!" поєднано види лірики
"Contra spem spero!" у перекладі з латини означає
Перший вірш "Надія" дев'ятирічна Леся присвятила
"Крізь сльози сміятись", "серед лиха співати пісні", "без надії сподіватись" у поезії "Contra spem spero!" - це
Поезія "Contra spem spero!" входить до збірки
Який художній засіб використано
Я на вбогім , сумнім перелозі
Буду сіять барвисті квітки,
Буду сіять квітки на морозі,
Буду лить на них сльози гіркі.
Який художній засіб використано
Я на вбогім, сумнім перелозі
Буду сіять барвисті квітки
Хто сказав, що Леся Українка «чи не одинокий мужчина на всю новочасну соборну Україну»?
Назвіть характерний для письма Лесі Українки творчий метод, що полягає в поєднанні гармонії ідеалу з життєвою правдою.
Визначте художній засіб, використаний у рядках:
Гетьте, думи, ви, хмари осінні!
Тож тепера весна золота!
Образ Сізіфової праці наявний у рядку ...
Навчалася Леся Українка...
Відчуття непримиренного протиборства двох сил ( осінні хмари - весна золота, убогий переліг - барвисті квітки) увиразнює
На якого античного героя є алюзія у вірші "Contra spem spero"?
У поезії "Contra spem spero" щільно переплітаються мотиви
Поштовхом до написання "Contra spem spero" стало
Назву вірша "Contra spem spero" Леся Українка взяла з мови
Перший друкований вірш Лесі Українки
Яка перифраза називає письменницю?
Яку назву мала перша збірка і в якому році вона вийшла?
Серед ознак неоромантизму слід назвати
За одну ніч поетеса написала поему...
Кращі твори поетеси позначені намаганням...
Укажіть основний мотив поезії "Стояла я і слухала весну"
Визначте, який художній засіб покладено в основу поезії "Стояла я і слухала весну"
Прочитайте уривок з поезії "Стояла я і слухала весну".
Вона мені співала про любов,
Про молодощі, радощі, надії...
Укажіть, яку поетичну фігуру в ньому використано
Основна ідея вірша "Слово, чому ти не твердая криця":
Головна ідея твору "Мріє, не зрадь!..":
У вірші "Слово, чому ти не твердая криця..." звучать:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома