Лірика періоду арешту й заслання Т.Г.Шевченка (1847-1857).

Тест дає змогу перевірити в учнів знання про життя і творчість поета в період арешту, заслання й останніх років життя.

Додано: 26 березня 2020
Предмет: Українська література, 9 клас
Тест виконано: 1120 разів
12 запитань
Запитання 1

Тарас Шевченко був заарештований:

варіанти відповідей

3 березня 1847 року

5 квітня 1847 року

7 травня 1847 року

Запитання 2

У неволі Тарас Шевченко написав цикл віршів "У казематі", куди ввійшло:

варіанти відповідей

13 поезій

17 поезій

20 поезій

Запитання 3

Шедевром світової лірики, написаної в казематі, стала поезія:

варіанти відповідей

"Кавказ"

"Садок вишневий коло хати"

"Ісаія. Гл.35"

Запитання 4

Документом до обвинувачення поета був:

варіанти відповідей

рукописний альбом "Три літа"

збірка "Кобзар"

альманах "Живописна Україна"

Запитання 5

Скільки було років Тарасу Шевченку, коли його ув′язнили?

варіанти відповідей

30 років

31 рік

33 роки

Запитання 6

Який народ був тісно пов′язаний з Тарасом Шевченком на засланні?

варіанти відповідей

Казахи

Росіяни

Українці

Запитання 7

Як називалася серія малюнків, створена Тарасом Шевченком в останній рік заслання?

варіанти відповідей

"Живописна Україна"

"Притча про блудного сина"

"Три літа"

Запитання 8

Куди записував поет вірші на засланні?

варіанти відповідей

В рукописний альбом

На клаптиках паперу

В захалявну книжечку

Запитання 9

Скільки років Тарас Шевченко пробув на засланні?

варіанти відповідей

10 років

12 років

14 років

Запитання 10

Який провідний мотив триптиха "Доля"- ""Муза" - "Слава"?

варіанти відповідей

Скарження на долю

Самоусвідомлення поетом своєї творчості

Возвеличення кохання

Запитання 11

Кожен вірш триптиха починається з риторичного звертання ліричного героя:

варіанти відповідей

до долі, слави й музи

до українського народу

до коханої жінки

Запитання 12

Вірш "Росли укупочці, зросли..." є зразком лірики:

варіанти відповідей

пейзажної

громадянської

філософської

інтимної

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест