Література письменників-емігрантів

Додано: 6 квітня 2020
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 196 разів
12 запитань
Запитання 1

1. Укажіть, хто з письменників не є емігрантами.


варіанти відповідей

Улас Самчук

Євген Маланюк

Василь Симоненко

Василь Барка

Запитання 2

У вірші „Напис на книзі віршів” Є. Маланюк розмірковує про


варіанти відповідей

давні цивілізації.

долю України та її народу.

мистецьку і громадянську позицію.


роль Кобзаря в українській літературі.


Запитання 3

Укажіть справжнє прізвище Івана Багряного:


варіанти відповідей

Очерет

Лозов’ягін

Фітільов

Стрілець

Запитання 4

Укажіть першу назву роману І. Багряного „Тигролови”:


варіанти відповідей

„Ave Maria”


„Звіролови”


„Огненне коло”

„Дракон”

Запитання 5

Укажіть, хто з героїв роману вважає, що „ліпше вмирати біжучи, ніж жити гниючи”.


варіанти відповідей

Наталка


Григорій Многогрішний

Фійона


старий Сірко

Запитання 6

У романі „Тигролови” є всі події, крім


варіанти відповідей

переслідування Григорія Многогрішного майором Медвиним.


життя родини Сірків у тайзі.


зародження кохання між Наталкою і Григорієм.


загибелі Григорія від руки Медвина

поїздки Григорія в Хабаровськ.


Запитання 7

Укажіть особливість, що не є характерною для роману „Тигролови”:


варіанти відповідей

динаміка розгортання подій;


атмосфера таємничості, загадковості та екзотики;


наявність фантастичних елементів;


насиченість незвичайними подіями;


наявність драматичної сюжетної інтриги.

Запитання 8

Як Наталка з Григорієм повідомили батьків про успішний перехід „кордону”?


варіанти відповідей

Через Фійону, яка написала інформацію на снігу

прив’язали записку на шию собаці Заливаю;

Медвиним;

мисливцями;

„далекосхідним експресом”.

Запитання 9

Що символізують два експреси, змальовані в зав’язці роману?


варіанти відповідей

Світ багатих і світ бідних;

два світи в одній державі: репресії, муки, пекло та ілюзорний рай;


два пласти історії України (до революції 1917 р. і після неї);


дві сюжетні лінії роману, не пов’язані одна з одною;

лінію Дем’яна Многогрішного та лінію його правнука Григорія Многогрішного.


Запитання 10

Укажіть композиційні особливості роману Івана Багряного „Тигролови”.


варіанти відповідей

У творі одна сюжетна лінія - любовна;

у творі три сюжетні лінії, кожна з яких має трагічну розв’язку;


роман побудовано за принципом дихотомії (сюжетні лінії розгортаються паралельно, протиставляються і зіставляються);


твір складається з окремих новел, пов’язаних за змістом;

провідною сюжетною лінією твору є історична, яка не пов’язана з іншими сюжетними лініями.


Запитання 11

Розмістіть епізоди роману „Тигролови” в порядку їх змалювання у творі.


варіанти відповідей

Розправа Многогрішного з Медвиним;змалювання двох експресів, які мчать сибірськими просторами;Григорій у тайзі рятує Наталку від ведмедя;Григорій тікає з поїзда, переховується в тайзі;розповідь Мороза про „місто арештантів” Комсомольськ.



Змалювання двох експресів, які мчать сибірськими просторами;Григорій тікає з поїзда, переховується в тайзі;Григорій у тайзі рятує Наталку від ведмедя;розповідь Мороза про „місто арештантів” Комсомольськ; розправа Многогрішного з Медвиним.



Розповідь Мороза про „місто арештантів” Комсомольськ; змалювання двох експресів, які мчать сибірськими просторами;Григорій тікає з поїзда, переховується в тайзі;розправа Многогрішного з Медвиним;Григорій у тайзі рятує Наталку від ведмедя;



Григорій тікає з поїзда, переховується в тайзі;розповідь Мороза про „місто арештантів” Комсомольськ; Григорій у тайзі рятує Наталку від ведмедя; змалювання двох експресів, які мчать сибірськими просторами; розправа Многогрішного з Медвиним;




Запитання 12

Головна тема роману "Тигролови" І. Багряного - зображення

варіанти відповідей

романтичного кохання Григорія і Наталки;

побуту і традицій нащадків переселених у тайгу українців;

впливу тоталітарної системи на долю окремої людини;

вболівання за долю людини, високий патріотизм і гуманізм.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест