Логотип, на якому напис знаходиться в символі чи знаці, створюється за принципом печаток, гербів, жетонів
Логотип, що складається з букв/ слів та зображень.
Логотип, на якому розміщено яскравий, іноді мультяшний, та веселий символ, можливість створити обличчя бренда, його офіційного представника, персонажа, який стане "представником" бізнеса.
Специфічний тип графічного логотипа, в основі якого не загальноприйнятні знайомі образи, а абстрактні геометричні форми.
Логотип, дизайн якого базується на певному візуальному образі, який виникає в голові, коли ви чуєте чи думаєте про бренд.
Постійний словесний, образотворчий чи об'ємний знак з літерами, цифрами або без них, який є символом підприємства чи окремої особи, що надає послуги.
До логотипу висувають вимоги:
Причини проведення ребрендинга:
Найменш повний документ в брендингу, в якому немає стратегічного блоку та блоків, що описують філософську та змістову частину елементів бренда, таких як, наприклад, шрифти чи палітра.
Відкритий документ, в який входять: логотип та його опис, корпоративна палітра, опис корпоративних шрифтів, керівництво з використання фірмового стиля.
Офіційний документ, в якому наведені стандарти компанії, складається з трьох основних розділів: бренд, фірмовий стиль, правила взаємодії.
Функціями логотипа є:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома