Навчальний модуль ШТ–3(2-3).3 Виконання опорядження стін сухою штукатуркою
Компетентність ШТ–3(2-3).3.2. Кріплення листів сухої штукатурки (ГКЛ)
для учнів ДПТНЗ будівельного профілю
Для укладання сухої штукатурки комплектної системи С 611 фірми «Кнауф» по рівних основах, таких як бетон, використовують ГКП завтовшки 9,5 мм, 12,5 мм, кріплення яких здійснюється за допомогою:
Не рекомендується використовувати метод «сухої штукатурки»:
Під час робіт необхідно встановлювати поспіль на клей з одного замісу з одночасним їх вивірянням під рівень або висок не менше:
Виконання сухої штукатурки по нерівних основах (з нерівностями понад 20 мм) формується рівна опорна поверхня зі смуг ГКП завширшки
При виконанні сухої штукатурки по нерівних основах (з нерівностями понад 20 мм) смуги ГКП приклеюють до поверхонь стін клеєм:
Спочатку приклеюють горизонтальні смуги біля підлоги та стелі, потім приклеюють вертикальні з кроком:
Між листами гіпсокартону і поверхнями покриттів (підлоги та стелі) слід залишати зазори:
На приклеєний до стіни «каркас», сформований зі смуг ГКП, або ж на тильний бік ГКП наносять зубчастим калібрувальним шпателем тонкий шар:
· Варіант кріплення гіпсокартонних плит PLATÓ до стіни за допомогою спеціального гіпсового клею PLATÓ Fixer використовується в тому випадку, якщо стіна :
·
·
Приклеювання ГКП або комбінованих ГКП заводського виготовлення до нерівних поверхонь стін (нерівності до 20 мм), зведених з цегли, різних стінових блоків або змішаної кладки потребує нанесення більш товстого шару гіпсового клею.
На віконних і дверних перемичках, в просторі за умивальниками або кухонними раковинами, там, де планується кріпити важкі предмети, плити PLATÓ повинні:
З урахуванням технології монтажу рекомендується виконувати «суху штукатурку»:
Шви між ГКЛ можна обробляти без використання армуючої стрічки шпаклівкою :
Якщо ви збираєтеся додатково зміцнити шви армуючою стрічкою, то можна скористатися шпаклівкою:
.
Важливо пам'ятати, що найвища міцність шва досягається при використанні:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома