Льюїс Керролл "Аліса в Країні Чудес" (урок 4)

Додано: 12 травня 2020
Предмет: Літературне читання, 3 клас
Тест виконано: 25 разів
12 запитань
Запитання 1

Ким був Льюїс Керролл?

варіанти відповідей

професор математики, письменник, філософ, фотограф

письменник, журналіст

професор математики, письменник, журналіст

професор хімії, науковець

Запитання 2

Що вмів робити Чеширський Кіт?

варіанти відповідей

сміятися на весь рот

розмовляти

зникати частинами тіла

всі відповіді правильні

Запитання 3

Хто сидів за столом та пив чай у Шаленого Зайця? Вибрати ВСІ ПРАВИЛЬНІ відповіді

варіанти відповідей

Шалений заєць

Чеширський Кіт

Сонько-Гризун

Капелюшник

Герцогиня

Запитання 4

Що запропонував зробити Алісі Шалений Заєць?

варіанти відповідей

Заспівати колискову

Розказати вірш

Розказати казку

Станцювати

Запитання 5

Чому годинник Капелюшника здався кумедним на думку Аліси?

варіанти відповідей

він відставав

він поспішав

він не мав стрілок

показував дні, та не показував години

Запитання 6

Чому Аліса вирішила,що садиба належить Зайцю?

варіанти відповідей

на дверях висіла картина з його портретом

два димарі нагадували заячі вуха

на даху стояло чучало зайця

Запитання 7

Сонько - Гризун..

варіанти відповідей

пив чай

спав

мив посуд

Запитання 8

Чому Аліса, залишивши будинок Шаленого Зайця, вирішила ніколи не повертатися туди?

варіанти відповідей

-Нема місця! Нема! - загукали вони.

Не пригостили її чаєм.

Скільки живу, дурнішої компанії, ніж та , не бачила!

Запитання 9

Чому нові знайомі Аліси завжди чаюють?

варіанти відповідей

Ніколи помити посуд.

Завжди шоста година- пора чаю.

Люблять пити чай.

Запитання 10

Що означає фразеологізм розбити глека?

варіанти відповідей

залишитися без посуду

посваритися

лінуватися

Запитання 11

Скільки фразеологізмів зустрічається в цій частині?

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 12

Твори, відомі багатьом поколінням, які беруть за зразок...

варіанти відповідей

літературні казки

класичні твори

фольклор

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест