"Я (Романтика)" - твір
Твір "Я (Романтика)" за жанром
Справжнє прізвище Миколи Хвильового
Микола Хвильовий - засновник літературного угруповання
Новела "Я (Романтика)" має присвяту-асоціацію твору
Новим синедріоном у новелі "Я (Романтика)" названо
Словами ...не раз мусив стояти у відділі кримінальної хроніки, нагадує каторжника описано
Словами ...невеселий комунар, коли треба енергійно розписатися під темною постановою - "розстрілять", завше мнеться описано
Своїм безвихідним хазяїном, звірячим інстинктом "Я" вважає
Прочитайте уривок з твору
Я здригнувся й побіг до трупа матері. Став перед ним на коліна й пильно вдивлявся в обличчя, але воно було мертве. По щоці, пам'ятаю, текла темним струменем кров. Тоді я звів цю безвихідну голову й пожадливо впився устами в білий лоб. Тьма
Ці рядки є частиною
Наскрізною художньою деталлю в новелі є образ
Багатство слухових образів (канонада, бій годинника, гроза), зорових (димки, блискавиці, портрети), нюхових (м'ята, цигарковий дим) є ознаками
НЕ Є композиційною особливістю новели "Я (Романтика)"
Фрагмент короткометражного фільму "Я (Романтика)" режисера М. Калюжного передає сцену розмови "Я" з
Головною ідеєю новели Хвильового є
Новела "Я (Романтика)" закінчується реченням
Сторожами своєї душі "Я" називає
Новела "Я (Романтика)"
У новелі "Я (Романтика)" зображено події
По щоці, пам'ятаю, текла темним струменем кров
У поданому фрагменті використано художній засіб
З далекого туману, з тихих озер загірної комуни шелестить шелест: то йде Марія
У фрагменті використано художній засіб
Палач з гільйотини - це характеристика героя
Установіть асоціативний зв'язок між художніми образами
Художній образ
1 фантастичний палац
2 міська башта
3 канонада
4 мати "Я"
Художній образ
А м'ята
Б годинник
В революція
Г дальні отроги
Д портрети княжої родини
Із-за дальніх отрогів виринав місяць. Потім плив по тихих голубих потоках, одкидаючи лимонні бризки. Опівночі пронизав зеніт і зупинився над безоднею
Це позасюжетний елемент -
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома