Малюнки й моделі. Лінійні алгоритми.

Додано: 17 травня
Предмет: Інформатика, 2 клас
12 запитань
Запитання 1

Виконавців алгоритму в середовищі Скретч називають:




варіанти відповідей

 спрайти

  герої


  актори

Запитання 2

Чи можна змінювати зображення спрайта?



варіанти відповідей

 так

  ні

Запитання 3

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента:


 



варіанти відповідей

синій прапорець

червоний прапорець

  зелений прапорець

Запитання 4

Scratch - це


 


  

варіанти відповідей

графічний редактор

  програма для друку

середовище програмування

Запитання 5

Висловлювання може бути :




варіанти відповідей

 істинним\хибним

  правильним\неправильним

Запитання 6

Файл,створений у середовищі Скретч, називають

варіанти відповідей

програмою

алгоритмом

проєктом

Запитання 7

Для чого потрібна програма Paint?





варіанти відповідей

 для створення графічних зображень

  для пошуку інформації

  для перегляду відео

Запитання 8


 

  Для заливки фігури вибрали інструмент "Заливка" і клацнули всередині контуру фігури - фарба розлилася на весь екран. Чому?




  

  

варіанти відповідей

 контур фігуру замкнений


  вибрано не той інструмент

  контур фігури не замкнений

Запитання 9

Чи можна виділений фрагмент зображення збільшити або зменшити, повернути, перемістити?




варіанти відповідей

 так

 ні


Запитання 10

Які дії потрібно виконати, щоб запустити графічний редактор Paint?




варіанти відповідей


 Пуск – Усі програми – Microsoft Office – Paint

  Пуск – Усі програми – Paint

  Пуск – Усі програми – Стандартні – Paint

Запитання 11

Якого інструменту немає в графічному редакторі Paint?





варіанти відповідей

 пензлик

  олівець

  валик

Запитання 12

Для чого призначений даний інструмент редактора Paint?




варіанти відповідей

 Для вставки тексту в зображення

  Для малювання ліній


  Для написання букви А

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест