Малювання. Цикли.

Додано: 11 лютого
Предмет: Інформатика, 7 клас
10 запитань
Запитання 1

Команда, що переміщує Черепашку з поточного положення в точку на полотні із зазначеними координатами:

варіанти відповідей

turtle.forward(30)

turtle.goto(х, у)

turtle.home()

turtle.backward(30)

Запитання 2

Для завантаження команд роботи з Черепашкою потрібна команда:

варіанти відповідей

import tkinter

import random

import turtle

Запитання 3

Яка з команд означає Підняти перо?

варіанти відповідей

turtle.forward(10)

turtle.down () 

turtle.right(90)

turtle.up () 

Запитання 4

Яка з команда змінює зображення стрілочки на зображення Черепашки?

варіанти відповідей

turtle.forward(10)

turtle.shape('turtle')

turtle.right(90)

turtle.up () 

Запитання 5

Команда, щоб перемістити виконавця на 10 кроків уперед у попередньо заданому напрямку:

варіанти відповідей

turtle.forward(10)

turtle.backward(10)

turtle.right(10)

turtle.left(10)

Запитання 6

Команда, щоб повернути виконавця на 90 градусів праворуч (за годинниковою стрілкою):

варіанти відповідей

turtle.width(90)

turtle.down()

turtle.right(90)

turtle.left(90)

Запитання 7

Команда циклу в мові Python має такий вигляд:

варіанти відповідей

for range():

for i in range:

for i in range(3):

for in range(3):

Запитання 8

Команда для вибору кольору лінії:

варіанти відповідей

colors["red"]

turtle['red']

turtle.color("red")

turtlecolor("red")

Запитання 9

Команда, яка наказує Черепешці намалювати коло радіусом 20:

варіанти відповідей

turtle.right(20)

turtle.circle(20)

turtle.width(20)

Запитання 10

Що буде зображено в результаті виконання даного циклу?


варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест