1. Правильно утворено форму кличного відмінка іменників у всіх рядках, ОКРІМ
2. Неправильно побудовано речення
3. Прикметники із суфіксом -ськ- утворяться від усіх іменників у рядку
4. Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
5. Граматично правильне продовження речення «Купуючи мобільний телефон,..» наведено в рядку
6. Пряму мову в реченні
Іван сказав: «Як і будь-якій людині, мені важливо знати, що про мене думають інші, як сприймають мої ідеї»
правильно передано непрямою мовою в рядку
7. Складнопідрядне речення з підрядним наслідку утвориться, якщо до частини «Уся дорога була занесена снігом…» додати
8. Відокремленою обставиною можна замінити підрядне речення в рядку
9. Рядки «Ой біжить мала дівчина, / А за нею русалочка: / «Та послухай мене, красна панночко, / Загадаю тобі три загадочки…», - є в
10. «Незрівнянно більша радість збирати мед, аніж його споживати. До сього ми народжені…», - заявляє персонаж твору
11. Нова українська драматургія започаткована твором
12. Низку риторичних запитань: «Що ми?.. чиї сини? яких батьків? ким? за що закуті?..» - ставить автор у творі
13. В уривку
«…весна ховалася за двері
за спини спізнених людей
щоб згодом вмерти на папері
як вогнечас і часок лей»
наявні такі художні засоби
14. Про кого з героїв твору «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» йдеться у цитаті: «І стали вони між людьми поважними хазяїнами, чесними,робочими людьми, добрими сусідами,навдивовижу парою...»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома