Маркетинг

Додано: 22 березня
Предмет: Трудове навчання, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Як називається визначення потреб, планування, управління та задоволення попиту на товари чи послуги максимальної кількості споживачів?

варіанти відповідей

Дослідження

Маркетинг

Анкетування

Опитування

Запитання 2

Що є предметом вивчення маркетингу?

варіанти відповідей

Маркетингова діяльність

Бажання покупців

Ціни на ринку

Реклама

Запитання 3

Оберіть усі функції маркетингу.

варіанти відповідей

Аналітична

Виробнича

Збуту

Управління

Рекламна

Інформаційна

Запитання 4

Як називається метод взаємодії компаній з клієнтами через пошукові системи, соцмережі, email та інші форми цифрової комунікації?

варіанти відповідей

Цифровий

Синхронний

Підтримуючий

Стимулюючий

Запитання 5

Як називається спеціаліст, який створює, контролює і просуває бренд (образ) товару чи компанії?

варіанти відповідей

Маркетолог

Бренд-менеджер

Контент-мейкер

SMM

Запитання 6

Як називається сукупність ознак, які створюють унікальність, впізнаваність та загальний образ товару чи компанії?

варіанти відповідей

Назва

Реклама

Бренд

Вигляд

Запитання 7

Хто відповідає за те, ЯК і ДЛЯ КОГО рекламується бренд?

варіанти відповідей

Бренд-менеджер

Діджитальщик

Контент-мейкер

Маркетолог

Запитання 8

Який спеціаліст займається комплексним просуванням товарів чи послуг в цифрових каналах?

варіанти відповідей

Маркетолог

Бренд-менеджер

SMM

Digital-мейкер

Запитання 9

Хто займається заповненням веб-сайтів, бібліотек та систем управління контентом, тобто відповідає за наповнення сайтів та бібліотек?

варіанти відповідей

Маркетолог

Бренд-менеджер

Контент-менеджер

SMM

Запитання 10

Який спеціаліст відповідає за зв'язки з громадськістю: репутацію, образ та загальний імідж продукту чи компанії?

варіанти відповідей

Бренд-менеджер

Діджитальщик

PR-менеджер

Маркетолог

Запитання 11

Який фахівець працює з аналітикою, бюджетом та рекламними інструментами ключових соцмереж та месенджерів?

варіанти відповідей

Діджитальщик

PR-менеджер

SMM

Маркетолог

Запитання 12

Як називається процес збору й аналізу інформації з метою з’ясування ринкових можливостей і загроз, вивчення конкурентного середовища й потреб споживачів, а також вдосконалення стратегії бренду?

варіанти відповідей

Анкетування

Опитування

Тестування

Маркетингове дослідження

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест