Як називається визначення потреб, планування, управління та задоволення попиту на товари чи послуги максимальної кількості споживачів?
Що є предметом вивчення маркетингу?
Оберіть усі функції маркетингу.
Як називається метод взаємодії компаній з клієнтами через пошукові системи, соцмережі, email та інші форми цифрової комунікації?
Як називається спеціаліст, який створює, контролює і просуває бренд (образ) товару чи компанії?
Як називається сукупність ознак, які створюють унікальність, впізнаваність та загальний образ товару чи компанії?
Хто відповідає за те, ЯК і ДЛЯ КОГО рекламується бренд?
Який спеціаліст займається комплексним просуванням товарів чи послуг в цифрових каналах?
Хто займається заповненням веб-сайтів, бібліотек та систем управління контентом, тобто відповідає за наповнення сайтів та бібліотек?
Який спеціаліст відповідає за зв'язки з громадськістю: репутацію, образ та загальний імідж продукту чи компанії?
Який фахівець працює з аналітикою, бюджетом та рекламними інструментами ключових соцмереж та месенджерів?
Як називається процес збору й аналізу інформації з метою з’ясування ринкових можливостей і загроз, вивчення конкурентного середовища й потреб споживачів, а також вдосконалення стратегії бренду?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома