Яка ознака є характерною для швейної промисловості України?
Який чинник зумовив переміщення швейних виробництв із США та країн Західної Європи в Китай та країни Південно-Східної й Південної Азії? *
Чим зумовлене спрямування іноземних інвестицій у розвиток швейного виробництва в малих і середніх містах України?
На діаграмі відображено частки областей-лідерів за обсягом виробництва певного виду продукції. Проаналізуйте, у яких областях України зосереджене виробництво цієї продукції, і встановіть її вид: *
Що найбільше впливає на розташування підприємств олійно-жирової та крохмале-патокової промисловості в Україні? *
Укажіть галузь харчової промисловості, сировинну базу якої відображено на картограмі: *
Молочноконсервні заводи в Україні розташовані переважно в малих містах (Куп’янську, Ічні, Овручі, Літині, Тульчині тощо) тому, що вони: *
Виробництво продукції якої галузі харчової промисловості відображено на карті? *
З якою метою уряд обмежував експорт насіння соняшника з України, якщо на світових ринках попит на цю продукцію зростав? *
Чому підприємства цукрової та спиртової галузей промисловості розміщують зазвичай у невеликих за людністю населених пунктах?
Яка особливість розвитку олійно-жирової промисловості в Україні?
Найбільшим центром вовняної промисловості в Україні є:
Яка з галузей текстильної промисловості України працює виключно на імпортній сировині?
"Світовими столицями моди" вважають міста:
Льонопереробні комбінати розташовані в межах:
Серед виробництв машинобудування найбільш розповсюджена форма організації виробництва це....
Визначте сучасні напрямки розвитку машинобудування України.
Основними центрами авіаракетного будування в Україні є....
Лідерами суднобудування світу є....
Підприємство ,,Мотор Січ,, випускає.....
У якому місті налагоджено виробництво тролейбусів та трамваїв?
Країни,що є світовими лідерами з виробництва електроніки?
Світове лідерство в літакобудуванні належить:
Яка група чинників обумовила лідерство Китаю та Індії у виробництві бавовняних тканин?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома