масова комунікація 1

Додано: 8 грудня 2023
Предмет: Географія, 1 клас
20 запитань
Запитання 1

Що таке інформаційна війна?


варіанти відповідей

Інформаційна війна належить до технологій соціального впливу на ситуацію в

якій перебуває ворог.

Це не просто конфлікт інтересів, це боротьба за домінування у світі, де слово стає зброєю, а факти можуть бути викривлені в ім'я власної мети. Це сфера, де реальність та ілюзії переплітаються, а люди можуть бути вплинуті не тільки своїми переконаннями, а й зовнішніми факторами, віддаючи перевагу вигадкам перед правдою.

Інформаційна війна - це секретний проект, де використовують телевізори для передачі кодованих сигналів, що змінюють сприйняття людей

Інформаційна війна - це система, яка базується на використанні психотропних речовин, які вбудовуються в Інтернет-просторі та соціальні мережі, тим самим змінюючи свідомість користувачів та впливаючи на їхні дії та переконання через спеціальні алгоритми та штучний інтелект

Запитання 2

Функції масової комунікації


варіанти відповідей

інформаційна (інформування суспільства)

заробляти гроші як Стефанець

мобілізувальна (інструктивна) (яка набуває найбільшої цінності в нашому

суспільстві).

передача підзвітної інформації про особисте життя відомих людей для підвищення зацікавленості громадськості та підтримки соціальних мереж

розповсюдження зашифрованих повідомлень через етер для комунікації з позаземними цивілізаціями

спадкоємність культур (передачі культурно-історичного досвіду);


пізнання суспільства та вплив на нього

розважальна;

Запитання 3

мета інформаційної війни?

варіанти відповідей

Мета інформаційної війни полягає в розвідці на віртуальному просторі для збору даних про думки та емоції масової аудиторії

Послаблення моральних і матеріальних сил супротивника, посилення

власних, здійснення впливу, зменшення масової свідомісті, порушення обміну

інформації в таборі супротивника

Одна з цілей інформаційної війни - це зміна клімату за допомогою розповсюдження спеціальної інформації для створення певних погодних умов

Мета інформаційної війни полягає у впливі на космічні сили для забезпечення гармонії та рівноваги у Всесвіті

Запитання 4

Завдання інформаційної війни?

варіанти відповідей

дезінформація, дезорієнтація

залякування противника своєю могутністю

створення та підтримка паралельних всесвітів через використання квантових технологій

підрив морально-психологічного стану особового складу збройних сил тієї

країни проти якої здійснюється інф. агресія

Одне з завдань інформаційної війни - це встановлення та підтримка зв'язків з іншими галактичними цивілізаціями через космічні передавачі

послаблення певних переконань

забезпечити моральну підтримку своєї країни

введення в оману супротивника

Запитання 5

Дієвість комунікаційного процесу

варіанти відповідей

Дієвість комунікаційного процесу визначається здатністю людей до ефективного обміну інформацією через різні канали зв'язку, такі як соціальні мережі та електронна пошта

Однією з основних складових дієвості комунікаційного процесу є можливість швидкої та точної передачі повідомлень за допомогою сучасних телефонів та месенджерів

Дієвість - це особлива форма результативності, що визначається як

конкретна участь журналістики в розв'язанні соціально-економічних, господарчих,

культурних тощо завдань і вимірюється сукупністю прийнятих органами влади

заходів за матеріалами журналістів.

Запитання 6

Аспекти дієвості

варіанти відповідей

Позитивний вплив (спрямований на утвердження гуманістичних ідеалів,

розв’язанні в назріваючих конфліктів,забезпечення сталого поступового

розвитку суспільства).

Аспект дієвості полягає в здатності забезпечувати точність та достовірність інформації, що передається, через використання новітніх технологій перевірки даних

Дієвість комунікаційного процесу базується на здатності створювати зв'язок із широкою аудиторією через різноманітні платформи, що забезпечує доступність інформації для всіх

Негативний вплив(призваний до загострення існуючих проблем у суспільстві і

т.д.

Запитання 7

Охарактеризувати масову комунікацію

варіанти відповідей

створення та підтримка загальної картини світу (дає глобальні знання)

можливість передавання думок між різними особами через телепатичний зв'язок

створення та підтримка картини окремої спільноти (конкретні знання);

соціалізація членів суспільства;

можливість миттєвої передачі повідомлень на велику кількість людей за допомогою різних засобів інформації

передавання з покоління в покоління культурних цінностей;

система, що спрямована на розповсюдження інформації, ідеї або повідомлення через різні канали для досягнення масової аудиторії

надання масовій аудиторії розважальної інформації, що сприяє релаксації.

Запитання 8

Уявлення про масову комунікацію в науці. Існує понад кілька сотень визначень

комунікації. Польський комуніколог T. Goban-Klas у своєму підручнику “Засоби

масової комунікації і масова комунікація” наводить сім типових визначень

комунікації:


варіанти відповідей

комунікація як трансмісія (трансляція, передача) інформації, ідей, емо-цій,

умінь;

комунікація як розуміння інших, коли ми й самі прагнемо, щоб нас зрозуміли

(комунікація як порозуміння);

система передачі інформації через різноманітні медіа-платформи та технології

комунікація як вплив за допомогою знаків і символів на людей;

комунікація як об’єднання (творення спільноти) за допомогою мови чи знаків;

комунікація як взаємодія за допомогою символів;

комунікація як обмін значеннями між людьми, які мають спільне в сприйманні,

прагненнях і позиціях;

комунікація як складник суспільного процесу, який виражає групові норми,

здійснює громадський контроль, розподіляє ролі, досягає координа-ції зусиль

тощо.

Запитання 9

“Закон про інформацію” ІІ розділ

Стаття 10: Регулює види інформації за змістом.

За змістом інформацію поділяється на такі види:

варіанти відповідей

1. Інформація про фізичну особу;

Інформація про стан довкілля;

Інформація про товар;

Інформація довідково-енциклопедичного характеру;

Науково-технічна інформація;

чат гпт не може придумати відповіді до запитань пов'язаних з законом, тому дівчатка і Тімур просто нажимаємо і запам'ятовуємо

Запитання 10

“Закон про інформацію” ІІ розділ

Стаття 10: Регулює види інформації за змістом.

За змістом інформацію поділяється на такі види:

Ч.2

варіанти відповідей

Податкова інформація;

Правова інформація;

Соціологічна інформація;

Статистична інформація;

Критична технологічна інформація;

Запитання 11

Стаття 20: Регулює доступ до інформації.

За порядком доступу інформація поділяється на:

варіанти відповідей

Відкриту

З обмеженим доступом

Закриту

Запитання 12

Яка інформація є відкритою?

варіанти відповідей

Відкрита інформація - це інформація, що передається за допомогою відкритого телепатичного каналу і доступна всім, хто має особливий код думки для прийому сигналів

Будь-яка інформація є відкритою, крім тієї, що віднесена до інформації з обмеженим

доступом.

Яка передається за допомогою телеграми для абонентів, які перебувають під водою у своїх особистих аквалангах

Запитання 13

Інформація з обмеженим доступом поділяється на:

варіанти відповідей

Конфіденційна

Таємна

Технічна

Службова

Текстова

Запитання 14

Конфіденційна інформація це?

варіанти відповідей

що міститься в документах суб’єктів владних повноважень, які

становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію доповідні захисники рекомендації тощо.

інформація, що містить державу, професійну, банківську таємницю,

таємницю слідства та іншу передбачену законом таємницю.

інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено

фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, а також інформація,

визнана такого на підставі закону.

Запитання 15

Таємна інформація це?

варіанти відповідей

що міститься в документах суб’єктів владних повноважень, які

становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію доповідні захисники рекомендації тощо.

інформація, що містить державу, професійну, банківську таємницю,

таємницю слідства та іншу передбачену законом таємницю.

є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено

фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, а також інформація,

визнана такого на підставі закону.

Запитання 16

Службова інформація це?

варіанти відповідей

що міститься в документах суб’єктів владних повноважень, які

становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію доповідні захисники рекомендації тощо.

інформація, що містить державу, професійну, банківську таємницю,

таємницю слідства та іншу передбачену законом таємницю.

є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено

фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, а також інформація,

визнана такого на підставі закону.

Запитання 17

До інформації з обмеженим доступом НЕ може належити:

варіанти відповідей

Про стан довкілля, аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні

ситуації.

інформація, яка зберігається відповідно до загальної практики управління даними і доступна для використання іншими особами без певних обмежень.

інформація, що знаходиться в загальнодоступних архівах або публічних ресурсах, доступних для перегляду та використання всіма зацікавленими сторонами без обмежень.

Про незаконні дії органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх

посадових та службових осіб.

Про факти порушення прав і свобод людини, включаючи інформацію, що міститься в

архівних документах колишніх радянських органів державної безпеки, пов’язаних з політичними

репресіями.

Про загальний стан населення, його життєвий рівень, стан житла, ціни товару тощо.

Запитання 18

Рекламна комунікація— це?

варіанти відповідей

це спосіб обміну інформацією, що ґрунтується на використанні екстрасенсорних здібностей для передачі повідомлень про продукти та послуги.

це процес передачі повідомлень про товари, послуги

або бренди за допомогою реклами, просування, спонсорства прямого маркетингу та

інших засобів.

прагнення вплинути на інших (висловлення захоплення, прохання, що особливо важливо для працівників готельно-ресторанного сервісу)

соціально-риту­альна -- використання норм і звичаїв соціально-культурної по­ведінки (процедура знайомств, звичаї гостинності)

Запитання 19

Мета рекламної комунікації?

варіанти відповідей

поширення інформації, ідей, поглядів та повідомлень до широкої аудиторії

послаблення моральних і матеріальних сил супротивника, посилення

власних, здійснення впливу, зменшення масової свідомісті, порушення обміну

інформації в таборі супротивника.

залучення уваги цільової аудиторії, створення позитивного уявлення про

продукт або послугу, підвищування свідомості про бренд та стимулювання продажів.

Запитання 20

Типологічні ознаки інформації:

Інформація в журналістиці— це не просто новини, а працюючі повідомлення.

Журналістика— спонукальна інформація, новини, що увійшли в свідомість.

Атрибутивні ознаки:

варіанти відповідей

Спрямованість на масу.

Відсутність безпосереднього контакту

Дані, які надходять тільки через надприродні канали сприйняття, такі як екстрасенсорні відчуття чи телепатія.

Відповідальність до потреб у масі

Має консолідацію до об’єднання людей.

Доступна до маси.

Подання нової, важливої та актуальної інформації.

Відкрита до співпраці із журналістом.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест