Математична модель, вибір структури даних

Додано: 22 жовтня 2023
Предмет: Інформатика, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

Назвіть основні етапи розв’язання прикладних задач із використанням комп’ютера

варіанти відповідей

Побудова інформаційної моделі

Вибір потрібних формул

Постановка задачі

Розробка алгоритму та його комп'ютерна реалізація

Розробка плану дій

Вибір програмного забезпечення

Виконання програми із заданими вхідними даними

Аналіз отриманих результатів

Запитання 2

Об'єкт моделювання – це ...

варіанти відповідей

риси, ознаки об'єкта, за якими його можна відрізнити від решти об'єктів

частина світу, що нас оточує, окремий процес або явище, які можуть розглядатися як єдине ціле.

властивості об'єкта, які можуть бути виражені певними (кількісними або якісними) значеннями

група об'єктів з однаковим набором властивостей

Запитання 3

Властивості об'єкта моделювання - ...

варіанти відповідей

частина світу, що нас оточує, окремий процес або явище, які можуть розглядатися як єдине ціле

риси, ознаки об'єкта, за якими його можна відрізнити від решти об'єктів

група об'єктів з однаковим набором властивостей

властивості об'єкта, які можуть бути виражені певними (кількісними або якісними) значеннями

Запитання 4

Клас - це ...

варіанти відповідей

це властивості об'єкта, які можуть бути виражені певними (кількісними або якісними) значеннями

група об'єктів з однаковим набором властивостей

це частина світу, що нас оточує, окремий процес або явище, які можуть розглядатися як єдине ціле

риси, ознаки об'єкта, за якими його можна відрізнити від решти об'єктів

Запитання 5

Властивості об'єкта - ...

варіанти відповідей

це властивості об'єкта, які можуть бути виражені певними (кількісними або якісними) значеннями

група об'єктів з однаковим набором властивостей

це частина світу, що нас оточує, окремий процес або явище, які можуть розглядатися як єдине ціле

риси, ознаки об'єкта, за якими його можна відрізнити від решти об'єктів

Запитання 6

Інформаційна модель - це ...

варіанти відповідей

це штучно створений людиною абстрактний або матеріальний образ реального об'єкта, що зберігає типові властивості оригіналу, важливі для розв'язання даної задачі

абстрактний об’єкт, який замінює об’єкт оригінальний із метою його дослідження, зберігаючи при цьому типові риси та властивості оригіналу, важливі для дослідження

група об'єктів з однаковим набором властивостей

Запитання 7

Модель – це ...

варіанти відповідей

це властивості об'єкта, які можуть бути виражені певними (кількісними або якісними) значеннями

група об'єктів з однаковим набором властивостей

це частина світу, що нас оточує, окремий процес або явище, які можуть розглядатися як єдине ціле

штучно створений людиною абстрактний або матеріальний образ реального об'єкта, що зберігає типові властивості оригіналу, важливі для розв'язання даної задачі

Запитання 8

Моделювання – це ...

варіанти відповідей

це властивості об'єкта, які можуть бути виражені певними (кількісними або якісними) значеннями

група об'єктів з однаковим набором властивостей

процес створення, аналізу та уточнення моделі для подальшого дослідження об'єкта моделювання

штучно створений людиною абстрактний або матеріальний образ реального об'єкта, що зберігає типові властивості оригіналу, важливі для розв'язання даної задачі

Запитання 9

За областю застосування розрізняють:

варіанти відповідей

навчальні

матеріальні

дослідні

науково-технічні

ігрові

інформаційні

імітаційні

Запитання 10

За способом подання моделі розрізняють:

варіанти відповідей

навчальні

матеріальні

дослідні

науково-технічні

ігрові

інформаційні

імітаційні

Запитання 11

За фактором часу розрізняють:

варіанти відповідей

навчальні

матеріальні

статичні

науково-технічні

ігрові

інформаційні

динамічні

Запитання 12

Інформаційну модель створюють для того, щоб:

варіанти відповідей

зрозуміти, як побудований конкретний об’єкт

з’ясувати, до якої предметної галузі належить об’єкт моделювання

навчитися керувати об’єктом або процесом

прогнозувати вплив на об’єкт або процес

дослідити процеси психологічної взаємодії учнів у класі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест