Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника. 7-В геометрія з 26,01 на 31,01

Додано: 26 січня 2023
Предмет: Геометрія, 7 клас
Тест виконано: 229 разів
11 запитань
Запитання 1

Гострокутний трикутник – це такий трикутник, у якого:


варіанти відповідей

А) Один кут гострий 


Б) Два кути гострі 


В) Всі кути гострі


Запитання 2

Прямокутний трикутник – це такий трикутник, у якого:

варіанти відповідей

А) Один кут прямий

Б) Два кути прямі 

В) Всі кути прямі 

Запитання 3

Тупокутний трикутник – це такий трикутник, у якого: 

варіанти відповідей

А) Один кут тупий

Б) Два кути тупі 

В) Всі кути тупі

Запитання 4

Рівнобедрений трикутник – це такий трикутник, у якого:

варіанти відповідей

А) Дві сторони рівні

Б) Всі сторони рівні

В) Немає рівних сторін

Запитання 5

Якщо у трикутнику два кути рівні, то він: 

варіанти відповідей

А) Рівносторонній 

Б) Прямокутний

В) Рівнобедрений

Запитання 6

Якщо у трикутнику всі кути рівні, то він:

варіанти відповідей

А) Різносторонній

Б) Рівносторонній

В) Такого трикутника не існує

Запитання 7

Медіана трикутника, проведена з його вершини, ділить: 

варіанти відповідей

А) Кут цієї вершини навпіл

Б) Протилежну сторону навпіл

В) Немає правильної відповіді

Запитання 8

Всі висоти трикутника:

варіанти відповідей

А) Завжди перетинаються в одній точці


Б) Не завжди перетинаються в одній точці


В) Перпендикулярні одна до одної


Запитання 9

У рівнобедреному трикутнику бісектриса, проведена до основи:



варіанти відповідей

А) Є ортоцентром трикутника



Б) Є бічною стороною трикутника


В) Є медіаною і висотою


Запитання 10

Медіана рівнобедреного трикутника, проведена до основи:


варіанти відповідей

А) Є інцентром трикутника


Б) Є висотою і бісектрисою


В) Ділить основу у відношенні 2:1


Запитання 11

Висота рівнобедреного трикутника, проведена до основи:


варіанти відповідей

А) Є медіаною і бісектрисою


Б) Є ортоцентром трикутника


В) Перпендикулярна до бічної сторони


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест