Методика фомування іншомовної лексичної компетентності

Додано: 28 вересня 2020
Предмет: Англійська мова, 11 клас
Тест виконано: 809 разів
10 запитань
Запитання 1

Метою навчання іншомовного лексисчного матеріалу у ЗНЗ є

варіанти відповідей

засвоєння учнями певної кількості слів та їх сполучуванності

формування в учнів іншомовної лексичної компетентності

оволодіння учнями лексичною системою ІМ

Запитання 2

Складовими іншомовної лексичної компетентності є

варіанти відповідей

лексичні знання і навички

лексичні знання,навички й уміння

лексичні знання,навички,лексична усвідомленність

Запитання 3

Одиницею навчання лексичного матеріалу може бути

варіанти відповідей

слово

слово і стале словосполучення

слово,стале словосполучення,'готове речення'',мовленнєве кліше

Запитання 4

До лексичного шкільного мінімуму входить

варіанти відповідей

активний і потенціальний словник

активний і пасивний словник

активний,пасивний і потенціальний словник

Запитання 5

До потенціального словника учня входить

варіанти відповідей

слова,які вони самостійно вживають у говорінні

слова, про значення яких вони дізнались із словника

слова,про значення яких вони можуть здогадатись при читанні та аудіюванні

Запитання 6

Вибір способу семантизації ЛО залежить

варіанти відповідей

від уподобання вчителя

від особливостей ЛО

від тематики для мовлення

Запитання 7

Виходячи з особливостей ЛО ,виберіть найдоцільніший спосіб семантизації для таких груп слів:cat,dog,cow,sheep,cock,hen.

варіанти відповідей

наочність

тлумачення

г здогадки завдяки відомим афіксам

Запитання 8

Пред`являти ЛО,що належать до активного лексичного мінімуму,доцільно

варіанти відповідей

в ситуації мовлення

в мікротексті

ізольовано

Запитання 9

Формування навички розуміння похідних слів при читанні сприятиме вправа

варіанти відповідей

на підстановку ЛО у зразок мовлення

на групування ЛО згідно з їх афіксами

на парафраз

Запитання 10

Визначте оптимальну послідовність вправ для формування репродуктивних лексичних навичок

варіанти відповідей

завершення зразка мовлення,лаконічні відповіді на альтернативні запитання,самостійне вживання ЛО на рівні фрази

підстановка у зразок мовлення,розширення зразка мовлення, відповіді на різні типи запитань

імітація зразка мовлення, використання зразка мовлення у мінітекстах, самостійне вживанняЛО у реченні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест