Основні завдання груп продовженого дня:
Підставою для організації роботи групи продовженого дня є:
Яка документація складається вихователем ГПД?
Режим роботи групи продовженого дня повинен передбачати:
Система мір, направлених на досягнення конкретних результатів педагогічної діяльності вчителя навчального закладу:
Один із провідних видів діяльності здобувачів освіти в другій половині дня, невід’ємна складова освітнього процесу, його логічне продовження:
Набута у процесі навчання інтегрована обізнаність дитини, що складається зі знань, умінь, досвіду, цінностей і ставлення, які можна цілісно реалізовувати на практиці:
Спонукання до дії; динамічний процес фізіологічного та психологічного плану, який керує поведінкою людини, визначає її організованість, активність і стійкість; здатність людини діяльно задовольняти свої потреби - це:
Здатність особистості підкорити себе необхідному режиму, планувати свою діяльність, виявляти послідовність, зібраність у діяльності й поведінці:
Розумовий розвиток, спрямований на самопізнання: поведінки, дій і вчинків, психічного стану, почуттів, здібностей, характеру та інших властивостей своєї особистості - це:
Способи, що допомагають здобувачам освіти увійти в рефлексивну позицію:
Функції домашнього завдання в освітньому процесі:
Мета самопідготовки:
Завдання самопідготовки:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома