Методика навчальної роботи в ГПД /екзамен/

Додано: 15 березня
Предмет: Технології
14 запитань
Запитання 1

Основні завдання  груп продовженого дня:


варіанти відповідей

організація самостійної  роботи  учнів із закріплення та поглиблення знань, умінь та навичок, набутих на уроках;


створення сприятливих  умов  для  формування  учнівського колективу та надання кваліфікованої допомоги учням у підготовці до уроків і  виконанні домашніх завдань  

організація індивідуальної, групової та колективної роботи учнів  

організація дозвілля учнів  

формування в учнів ціннісних орієнтацій

здійснення заходів, спрямованих на збереження та зміцнення здоров'я учнів, на їх психічний та фізичний розвиток, набуття навичок здорового способу життя

всі відповіді вірні

Запитання 2

Підставою для організації роботи групи продовженого дня є:


варіанти відповідей

необхідна кількість заяв батьків або осіб, які їх замінюють

 необхідна матеріально-технічна база

початок навчального року

можливості для організації харчування у залежності від тривалості перебування учнів у групі продовженого дня

наказ директора навчального закладу

погодження місцевого органу управління освітою.

рішення бактьківського комітету

умови для організації денного відпочинку (сну) першокласників

Запитання 3

Яка документація складається вихователем ГПД?

варіанти відповідей

навчальна програма   

режим групи продовженого дня (затверджений директором)

протоколи педагогічної ради

календарно-тематичний план         

план вихователя (щоденний)     

 журнал ГПД          

 зошит щодо наступності роботи вчителя і вихователя

Запитання 4

 Режим роботи групи продовженого дня повинен передбачати:


варіанти відповідей

організацію прогулянки,  харчування, суспільно-корисної праці,

денного відпочинку

виконання домашніх завдань (самопідготовка) 

проведення навчальних занять з різних предметів

проведення виховної години;  спортивно-оздоровчих занять, занять за інтересами, у гуртках, секціях

проведення додаткових занять з предметів, за якими необхідно підвищити бал

Запитання 5

Система мір, направлених на досягнення конкретних результатів педагогічної діяльності вчителя навчального закладу:

варіанти відповідей

зовнішній контроль

комбінований контроль

внутрішкільний контроль

батьківський контроль

Запитання 6

Один із провідних видів діяльності здобувачів освіти в другій половині дня, невід’ємна складова освітнього процесу, його логічне продовження:

варіанти відповідей

самопідготовка

компетентність

навчальна підготовка

Запитання 7

Набута у процесі навчання інтегрована обізнаність дитини, що складається зі знань, умінь, досвіду, цінностей і ставлення, які можна цілісно реалізовувати на практиці:

варіанти відповідей

виховання

самопідготовка

компетентність

мотивація

Запитання 8

Спонукання до дії; динамічний процес фізіологічного та психологічного плану, який керує поведінкою людини, визначає її організованість, активність і стійкість; здатність людини діяльно задовольняти свої потреби - це:

варіанти відповідей

мотив

компетентність

виховання

мотивація

Запитання 9

Здатність особистості підкорити себе необхідному режиму, планувати свою діяльність, виявляти послідовність, зібраність у діяльності й поведінці:

варіанти відповідей

організованість

вихованість

творчість

рефлексія

Запитання 10

Розумовий розвиток, спрямований на самопізнання: поведінки, дій і вчинків, психічного стану, почуттів, здібностей, характеру та інших властивостей своєї особистості - це:

варіанти відповідей

самостійність

рефлексія

привчання

творчість

Запитання 11

Способи, що допомагають здобувачам освіти увійти в рефлексивну позицію:

варіанти відповідей

культивування сумніву та критики

моделювання

конструювання проблеми

розгляд об’єкта через суб’єкт

розгляд із різних позицій

звернення до досвіду дітей

викладач завжди правий

відмова учителя від ролі оцінювача

Запитання 12

Функції домашнього завдання в освітньому процесі:

варіанти відповідей

виховні

спортивні

розвивальні

дидактичні

систематичні

Запитання 13

Мета самопідготовки: 

варіанти відповідей

формування в учнів ключової компетентності – уміння вчитися

розширити, поглибити й закріпити отримані під час уроків знання

визначати навчальні цілі та способи їх досягнення

Запитання 14

Завдання самопідготовки:

варіанти відповідей

формування в учнів ключової компетентності – уміння вчитися

розширити, поглибити й закріпити отримані під час уроків знання

здатність до пошуку та засвоєння нових знань

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест