Методика навчання інформатичної освітньої галузі. ЗРОБИВ ТЕСТ ШКУРАТ МАКСИМ KI 43-24

Додано: 25 грудня 2023
Предмет: Інформатика, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

Наука про інформацію та інформаційні процеси в природі і суспільстві, методи та засоби пошуку, збирання, одержання, опрацювання, зберігання, подання, передавання інформації та управління інформаційними процесами. 

варіанти відповідей

А) суспільствознавство

Б) технології

В) інформатика

Запитання 2

Хто увів поняття інформаційні технології? 

варіанти відповідей

А) В.М.Глушков

Б) А.П.Єршов

В) Б.Я.Совєтов

Запитання 3

Добір, розташування і концентрація навчального матеріалу, дидактичне спрощення, дидактична систематизація, форми подання змісту навчання та ін. 

варіанти відповідей

А) програмне забезпечення 

В) технічне забезпечення

Б) Б) дидактичне опрацювання

Запитання 4

Основна мета курсу методики навчання інформатики.

варіанти відповідей

А) орієнтування в можливостях навчання інформатики учнів різних вікових груп, щоб майбутні вчителі розуміли, як повинна змінюватися методика навчання в залежності від особливостей навчального процесу, спрямування навчання, віку дітей, і могли застосувати ці знання в практичній роботі;

Б) формування знань і вмінь, необхідних для розуміння підходів до профільної і рівневої диференціації навчання (підготовка в гуманітарних класах, поглиблене при спеціалізації, пов’язаній з математикою та інформатикою); 

В) формування методичної культури майбутнього вчителя інформатики. Під методичною культурою вчителя інформатики розуміють рівень сформованості і розвитку діяльності вчителя, яка базується на сформованості загальних і конкретних методичних умінь, що спираються на знання і навички, надбані при вивченні інформатики, філософії, педагогіки, психології, методики навчання математики (фізики) і пов’язані з навчанням інформатики в системі освіти. 

Запитання 5

Ключова компетентність – це… .

варіанти відповідей

А) спеціально структурований комплекс якостей особистості, що дає можливість ефективно брати участь у різних життєвих сферах діяльності і належить до загальногалузевого змісту освітніх стандартів.

Б) освоєний учнями у процесі навчання досвід специфічної для певного предмета діяльності, пов’язаної з набуттям нового знання, його перетворенням і застосуванням; 

В) спрямованість навчально-виховного процесу на досягнення результатів, якими є такі ієрархічнопідпорядковані компетентності учнів, як ключова, загальнопредметна і предметна;

Запитання 6

Керівні ідеї, нормативні вимоги до організації і здійснення освітнього процесу. Принципи, як правило, приводяться до системи положень, на основі яких здійснюється навчання. 

варіанти відповідей

А) засоби навчання

Б) принципи навчання

В) методи навчання 

Запитання 7

За якими змістовими лініями відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти будується курс «Сходинки до інформатики»?

варіанти відповідей

А) комп’ютер та його складові, інформаційні процеси, використання інформаційних технологій, алгоритми і виконавці, комунікаційні технології. 

 Б) комп’ютер та його складові, інформація та інформаційні процеси, використання інформаційних технологій, комунікаційні технології. 

В) комп’ютер та його складові, інформація та інформаційні процеси, використання інформаційних технологій, алгоритми і виконавці, комунікаційні технології. 

Запитання 8

Які ігри дозволяють відчути себе в незвичній ролі; перевірити свої сили в різних професіях; призначення ігор цього жанру – це моделювання деякої техніки та керування нею

варіанти відповідей

А) Адвентюрні ігри

Б) Ігри-імітатори 

В) Рольові ігри 

Запитання 9

Хто класифікує ППЗ за діловим призначенням і виділяє типи машинноорієнтованих навчальних програм? 

варіанти відповідей

 А) Савченко О.Я

Б) Кивлюк О

В) Б.С. Гершунський

Запитання 10

Цілісна дидактична система, що заснована на використанні комп’ютерних технологій і засобів Інтернету і яка ставить за мету забезпечити навчання за індивідуальними і оптимальними навчальними програмами з керуванням процесу навчання. 

варіанти відповідей

А) Прикладне програмне забезпечення 

Б) Педагогічний Програмний Засіб

В) Керуючі і діагностуючі програми

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест