Методика навчання освітньої галузі "Математика" Дроби

Додано: 31 березня 2021
Предмет: Математика
Тест виконано: 80 разів
12 запитань
Запитання 1

У молодших школярів необхідно створити конкретні уявлення про процес утворення частин від цілого предмета чи сукупності предметів. З цією метою вже в 3 класі НУШ дітей починають знайомити з поняттям частини під час

варіанти відповідей

вивчення дії множення

вивчення дії ділення

вивчення теми табличне множення і ділення

вивчення ознак подільності на 2, 4

Запитання 2

Як дітям подається означення терміна "Половина" – це

варіанти відповідей

одна з двох рівних частин цілого

1/2 частина цілого

Запитання 3

Яка дидактична мета цього завдання?

варіанти відповідей

сформувати поняття про дію ділення

сформувати поняття про ділення на число 2

сформувати поняття про "половину"

сформувати поняття про дріб

Запитання 4

У якому класі формуються дані поняття?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 5

Закінчити твердження: З двох дробів з рівними знаменниками

більший той, у якому

варіанти відповідей

чисельник менший

чисельник більший

Запитання 6

У якому класі формується поняття про "третину" і про чверть та подається їхнє позначення?

варіанти відповідей

2

3

4

Запитання 7

Якщо, у дробів однакові чисельники та різні знаменники, то менший той дріб, в якого


варіанти відповідей

знаменник більший

знаменник менший

Запитання 8

Що означає знаменник у записі дробового числа?

варіанти відповідей

скільки взято рівних частин

на скільки частин поділили ціле

на скільки рівних частин поділили ціле

Запитання 9

Щоб знайти дріб від числа, треба

варіанти відповідей

число поділити спочатку на чисельник,

а потім помножити на знаменник

число поділити спочатку на знаменник,

а потім помножити на чисельник

Запитання 10

Щоб знайти число за його частиною , яка подана дробом, треба цю частину розділити на чисельник дробу і помножити на знаменник

варіанти відповідей

цю частину розділити на чисельник дробу і помножити на знаменник

цю частину розділити на знаменник дробу і помножити на чисельник

Запитання 11

Яку частину замальовано на малюнку?

варіанти відповідей

3/8

5/8

8/3

8/5

Запитання 12

Чому дорівнює четверта частина доби?

варіанти відповідей

4 год

6 год

8 год

10 год

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест