Урок-екскурсія – це
При вивчення теми «Які незвичайні властивості має звичайна вода» у 3 класі ви проводитимете
Позаурочна робота з природознавства є:
Яким уроком можна замінити вступний урок-екскурсію в першому класі, якщо на вулиці негода
Який етап уроку буде відсутній в структурі предметного уроку до теми «Як зображують місцевість на плані» ( 4 клас )?
Обов’язковим мікроелементом уроку-екскурсії в природу є:
Перше чітке визначення предметного уроку дав
При вивчення теми «Мішані ліси» у 4 класі ви проводитимете
На предметному уроці обов’язковим є наявність предмета
Активна форма навчально-виховного процесу, що вимагає застосування активних методів навчання − це
При вивчення теми «Які властивості має повітря» у 3 класі ви проводитимете
Яким уроком можна замінити урок-екскурсію в четвертому класі, якщо на вулиці негода
Щоденні спостереження за погодою є одним із видів
Узагальнюють результати сезонних спостережень, починаючи з
При вивчення теми «Степи» у 4 класі ви проводитимете
При вивчення теми «Як склад ґрунту впливає на його властивості» у 3 класі ви проводитимете
На предметному уроці самостійна робота учнів з предметами є
Предметом вивчення методики викладання природознавства є
За об’ємом природничі поняття бувають
Кращих результатів в процесі засвоєння знань з природознавства можна досягти, використовуючи
Спостереження як метод навчання природознавства – це
До натуральних засобів наочності відносять
У початкових класах найчастіше проводять досліди
Проектна діяльність учнів з природознавства оцінюється
Масштабом учні користуються, починаючи з
Позакласна робота з природознавства є
Фенологічні спостереження в природі є різновидом
До методів, що забезпечують опосередковане ознайомлення з природою відносяться:
Виділіть методи, що відображають зовнішню сторону пізнавальної діяльності учнів:
Які форми організації діяльності учнів можна використати під час засвоєння змісту природознавства:
Які з названих тем рекомендовано програмою як теми уроківекскурсій з природознавства у 2-му класі:
Виділіть методи, що можуть складати мікроструктуру поточного уроку-екскурсії з природознавства:
Які з названих тем рекомендовано програмою як теми проектів з природознавства у 2-му класі:
Які форми організації діяльності учнів можна використати під час засвоєння змісту природознавства: 1) репродуктивна бесіда; 2) 3) 4) 5)
Які методи, з перерахованих, є ефективними при вивченні теми «Рослини восени» у другому класі: 1) 2) 3) 4)
Які методи, з перерахованих, є ефективними при вивченні теми «Сучасні уявлення про Всесвіт» у четвертому класі: 1) 2) 3) 4) 5) бесіда
Виділіть структурні компоненти спостереження як методу навчання:
Які види спостережень за рівнем пізнавальної самостійності проводяться з учнями початкових класів на уроках природознавства:
Які види дослідів за рівнем пізнавальної самостійності проводяться з учнями початкових класів на уроках природознавства:
39. Виділіть методи проблемного навчання:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома