Методика навчання освітньої галузі «Природознавство»

Додано: 19 травня 2020
Предмет: Природознавство
Тест виконано: 70 разів
40 запитань
Запитання 1

Урок-екскурсія – це

варіанти відповідей

метод навчання

форма навчання

Запитання 2

При вивчення теми «Які незвичайні властивості має звичайна вода» у 3 класі ви проводитимете

варіанти відповідей

предметний урок

урок-екскурсію

урок засвоєння нових знань

Запитання 3

Позаурочна робота з природознавства є:

варіанти відповідей

обов‘язковою для виконання

проводиться на добровільних засадах

Запитання 4

Яким уроком можна замінити вступний урок-екскурсію в першому класі, якщо на вулиці негода

варіанти відповідей

предметним

уроком-мандрівкою

узагальнюючим уроком

Запитання 5

Який етап уроку буде відсутній в структурі предметного уроку до теми «Як зображують місцевість на плані» ( 4 клас )?

варіанти відповідей

актуалізація опорних знань

перевірка домашнього завдання

Запитання 6

Обов’язковим мікроелементом уроку-екскурсії в природу є:

варіанти відповідей

навчальні ігри

спостереження

робота з підручником

Запитання 7

Перше чітке визначення предметного уроку дав

варіанти відповідей

Герд О.Я

Ягодовський К.П

Вахтеров В.П

Запитання 8

При вивчення теми «Мішані ліси» у 4 класі ви проводитимете

варіанти відповідей

предметний урок

узагальнюючий урок

урок засвоєння нових знань

Запитання 9

На предметному уроці обов’язковим є наявність предмета

варіанти відповідей

на кожній парті

тільки на столі вчителя

Запитання 10

Активна форма навчально-виховного процесу, що вимагає застосування активних методів навчання − це

варіанти відповідей

урок-екскурсія

предметний урок

нестандартний урок

Запитання 11

При вивчення теми «Які властивості має повітря» у 3 класі ви проводитимете

варіанти відповідей

предметний урок

урок-екскурсію

урок засвоєння нових знань

Запитання 12

Яким уроком можна замінити урок-екскурсію в четвертому класі, якщо на вулиці негода

варіанти відповідей

предметним

уроком-мандрівкою

узагальнюючим уроком

Запитання 13

Щоденні спостереження за погодою є одним із видів

варіанти відповідей

позаурочної роботи

позакласної роботи

Запитання 14

Узагальнюють результати сезонних спостережень, починаючи з

варіанти відповідей

третього класу

четвертого класу

другого класу

Запитання 15

При вивчення теми «Степи» у 4 класі ви проводитимете

варіанти відповідей

предметний урок

урок – екскурсію

урок засвоєння нових знань

Запитання 16

При вивчення теми «Як склад ґрунту впливає на його властивості» у 3 класі ви проводитимете

варіанти відповідей

предметний урок

урок-екскурсію

урок засвоєння нових знань

Запитання 17

На предметному уроці самостійна робота учнів з предметами є

варіанти відповідей

обов‘язковою

не обов‘язковою

Запитання 18

Предметом вивчення методики викладання природознавства є

варіанти відповідей

процес навчання природознавства у початкових класах

основи природознавчих наук в початкових класах

Запитання 19

За об’ємом природничі поняття бувають

варіанти відповідей

поодинокі

загальні

біологічні

Запитання 20

Кращих результатів в процесі засвоєння знань з природознавства можна досягти, використовуючи

варіанти відповідей

словесні методи

практичні методи

поєднання методів

Запитання 21

Спостереження як метод навчання природознавства – це

варіанти відповідей

цілеспрямоване сприймання педагогічного явища без втручання в нього

цілеспрямоване сприйняття предметів і явищ природи, в процесі якого виділяють їх ознаки і властивості

Запитання 22

До натуральних засобів наочності відносять

варіанти відповідей

гербарії

колекції ґрунтів

фотографії

Запитання 23

У початкових класах найчастіше проводять досліди

варіанти відповідей

репродуктивні

творчі

Запитання 24

Проектна діяльність учнів з природознавства оцінюється

варіанти відповідей

в балах

вербально

Запитання 25

Масштабом учні користуються, починаючи з

варіанти відповідей

третього класу

четвертого класу

другого класу

Запитання 26

Позакласна робота з природознавства є

варіанти відповідей

обов‘язковою для виконання

проводиться на добровільних засада

Запитання 27

Фенологічні спостереження в природі є різновидом

варіанти відповідей

позаурочної роботи

позакласної роботи

Запитання 28

До методів, що забезпечують опосередковане ознайомлення з природою відносяться:

варіанти відповідей

спостереження

розгляд картин

використання діафільмів і кінофільмів

розгляд картин; робота з малюнками;

дослідження в природі;

Запитання 29

Виділіть методи, що відображають зовнішню сторону пізнавальної діяльності учнів:

варіанти відповідей

бесіда, розповідь; робота за підручником; робота з наочними посібниками;

дослід; індукція, дедукція, пояснювально-ілюстративний метод;

робота з наочними посібниками;

спостереження за розвитком рослин, тварин, за поступовими сезонними змінами в житті рослин, тварин. 

Запитання 30

 Які форми організації діяльності учнів можна використати під час засвоєння змісту природознавства:

варіанти відповідей

урок;

репродуктивна бесіда;

урок; позакласна робота; позаурочна робота;

спостереження.

Запитання 31

Які з названих тем рекомендовано програмою як теми уроківекскурсій з природознавства у 2-му класі:

варіанти відповідей

«Спостереження за явищами природи взимку»;

«Різноманітність тварин і рослин рідного краю»;

«Культурні рослини (город, квітник, сад, теплиця, оранжерея, інше)»;

«Здрастуй, літечко! (спостереження за ознаками літа, що наближається)»; «Спостереження за явищами природи восени»;.

Запитання 32

Виділіть методи, що можуть складати мікроструктуру поточного уроку-екскурсії з природознавства:

варіанти відповідей

спостереження; дослідницька практична робота;

дослідницька пошукова робота;

узагальнююча бесіда закріплення набутих знань, умінь і навичок з розділу;

розширювальні спостереження. 

Запитання 33

 Які з названих тем рекомендовано програмою як теми проектів з природознавства у 2-му класі:

варіанти відповідей

«Як тварини готуються до весни»;

«Таємниця Червоної планети» (про Марс);

«Збережемо життя ялинці»; «Як тварини готуються до зими?»;

«Теплиця на моєму підвіконні» (виготовлення моделі теплиці та вирощування рослин з насіння)».

Запитання 34

Які форми організації діяльності учнів можна використати під час засвоєння змісту природознавства: 1) репродуктивна бесіда; 2) 3) 4) 5)

варіанти відповідей

проблемний виклад;

спостереження;

домашня робота;

групова робота; фронтальна робота; домашня робота. 

Запитання 35

Які методи, з перерахованих, є ефективними при вивченні теми «Рослини восени» у другому класі: 1) 2) 3) 4)

варіанти відповідей

дослід; спостереження;

робота з підручником;

пошукова робота;

розповідь.

Запитання 36

Які методи, з перерахованих, є ефективними при вивченні теми «Сучасні уявлення про Всесвіт» у четвертому класі: 1) 2) 3) 4) 5) бесіда

варіанти відповідей

дослід;

робота з підручником;

спостереження;

розповідь; мультимедійна презентація.

Запитання 37

Виділіть структурні компоненти спостереження як методу навчання:

варіанти відповідей

дискусія;

вступна розповідь;

безпосереднє цілеспрямоване сприймання предметів і явищ природи; план спостереження;

узагальнююча бесіда.

Запитання 38

Які види спостережень за рівнем пізнавальної самостійності проводяться з учнями початкових класів на уроках природознавства:

варіанти відповідей

групові;

репродуктивні; творчі;

фронтальні;

опорні.

Запитання 39

Які види дослідів за рівнем пізнавальної самостійності проводяться з учнями початкових класів на уроках природознавства:

варіанти відповідей

короткотривалі

демонстраційні;

довготривалі;

творчі; репродуктивні.

Запитання 40

39. Виділіть методи проблемного навчання:

варіанти відповідей

бесіда;

розповідь;

евристичний; дослідницький;

практична робота.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест