Метод навчання поєднує сторони:
Візначте, що є прийомом під час роботи на уроках з природознавства
Діалог учителя й учня, який проводиться за наперед продуманим планом і реалізує певну навчально-виховну мету - це
Визначте коли можна застосовувати бесіду при вивченні природознавства:
Бесіда, яка проводиться як під час засвоєння змісту окремої частини навчального матеріалу, так і після опрацювання всієї теми називається:
Оберіть вимоги до проведення бесіди
Визначте основну мету екологічної гри на уроках природознавтва
Настала зима! З її приходом відбулися кругом великі перетворення. Особливо стали невпізнанні дерева. Влітку вони шелестіли зеленим листям, восени скинули її і стали голими. Якщо придивитися на них здалеку, то вони нагадують чорну суцільну смугу, різко контрастує з білим снігом. Хоча, при наближенні зимовий ліс виглядає прозорим, і за голими стовбурами дерев видно досить далеко. - це
Планомірне сприйняття навколишньої дійсності, яке спрямоване на розв’язання конкретних цілей і потребує певних вольових зусиль дитини - це
Визначте коли доцільно організоввувати спостереження для учнів 1 класу
Визначте з якого класу учні починають користуватися приладами під час спостережень
Оберіть твердження, які відповідають вимогам до дослідів:
Визначте ігри, які можна проводити під час екскурсій:
Визнач обов'язкові характеристики для гри:
Оберіть, що може бути моделлю при вивчення природознавства:
Оберіть матеріальні моделі:
Оберіть, що включають в себе спотереження в 3 класі:
Оберіть етапи процесу моделювання на уроках природознавства
Визначте функції сторітелінгу в освітньому процесі:
Визначте героїв, які можуть бути героями сторітелінгу на уроках природознавства:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома