Методи на уроках природознавства

Додано: 19 жовтня 2020
Предмет: Природознавство
Тест виконано: 81 раз
20 запитань
Запитання 1

Метод навчання поєднує сторони:

варіанти відповідей

діючу – вчителя

сприймаючу – учнів

контролюючу - прийом

закріплюючу - повторення

Запитання 2

Візначте, що є прийомом під час роботи на уроках з природознавства

варіанти відповідей

Робота з таблицями

Читання вголос

Проведення дослідів

Заповнення таблиці

Запитання 3

Діалог учителя й учня, який проводиться за наперед продуманим планом і реалізує певну навчально-виховну мету - це

варіанти відповідей

Бесіда

Опитування

Розповідь

Опис

Запитання 4

Визначте коли можна застосовувати бесіду при вивченні природознавства:

варіанти відповідей

під час екскурсій

під час виконання практичних робіт

при роботі із щоденником спостережень

при роботі з картою

Запитання 5

Бесіда, яка проводиться як під час засвоєння змісту окремої частини навчального матеріалу, так і після опрацювання всієї теми називається: 

варіанти відповідей

Підготовча

Підсумкова

Пояснювальна

Індуктивна

Запитання 6

Оберіть вимоги до проведення бесіди

варіанти відповідей

Тема бесіди повинна відповідати темі уроку

Питання чіткі й зрозумілі

Послідовність запитань повинна чітко відповідати поставленому завданню

Питання бесіди повинні відповідати віковим особливостям учнів

Запитання бесіди ускладнюються поступово

Запитання 7

Визначте основну мету екологічної гри на уроках природознавтва

варіанти відповідей

Формувати пізнавальний інтерес учнів до взаємодії організмів

Формувати пізнавальний інтерес учнів до взаємодії живої та неживої природи

Формувати навички та правила екологічного природокористування

Формувати знання про забруднення природи

Запитання 8

Настала зима! З її приходом відбулися кругом великі перетворення. Особливо стали невпізнанні дерева. Влітку вони шелестіли зеленим листям, восени скинули її і стали голими. Якщо придивитися на них здалеку, то вони нагадують чорну суцільну смугу, різко контрастує з білим снігом. Хоча, при наближенні зимовий ліс виглядає прозорим, і за голими стовбурами дерев видно досить далеко. - це

варіанти відповідей

індуктивна бесіда

дедуктивна бесіда

художня розповідь

пояснення

Запитання 9

Планомірне сприйняття навколишньої дійсності, яке спрямоване на розв’язання конкретних цілей і потребує певних вольових зусиль дитини - це

варіанти відповідей

спостереження

дослід

експеримент

практична робота

Запитання 10

Визначте коли доцільно організоввувати спостереження для учнів 1 класу

варіанти відповідей

З першого дня навчання

В другому семестрі

Поступово

Починати потрібно з 2 класу, щоб не перевантажувати учнів

Запитання 11

Визначте з якого класу учні починають користуватися приладами під час спостережень

варіанти відповідей

з 1

з 2

з 3

з 4

Запитання 12

Оберіть твердження, які відповідають вимогам до дослідів:

варіанти відповідей

Кожний дослід учитель має детально пояснити

Дослід у вчителя завжди повинен удаватися

Якщо дослід складний, то вчитель заздалегідь готує схему досліду на таблиці або дошці.

Дослід, що демонструється на уроці, діти повинні схе­матично зобразити у зошиті і підписати

Запитання 13

Визначте ігри, які можна проводити під час екскурсій:

варіанти відповідей

"Вгадай за запахом"

"Що в мішку"

"Скарб"

"Якого кольору предмет"

Запитання 14

Визнач обов'язкові характеристики для гри:

варіанти відповідей

Повинна займати не більше 10 хвилин;

Можна проводити лише раз під час уроку;

Повинна мати чіткі й зрозумілі правила;

Повинна охоплювати майже всіх учнів;

Запитання 15

Оберіть, що може бути моделлю при вивчення природознавства:

варіанти відповідей

карта

малюнок

гра

опис

поробка

схема

завдання знайти відповідність

Запитання 16

Оберіть матеріальні моделі:

варіанти відповідей

Глобус

Телурій

Графік температури повітря

Скелет

Запитання 17

Оберіть, що включають в себе спотереження в 3 класі:

варіанти відповідей

Зміна погоди

Зміни в рості і розвитку рослин

Праця людей

Зміни в поведінці тварин

Запитання 18

Оберіть етапи процесу моделювання на уроках природознавства

варіанти відповідей

Постановка і усвідомлення дітьми завдання

Власне моделювання

Представлення й обговорення моделей

Конкретизація

Зміна моделі

Запитання 19

Визначте функції сторітелінгу в освітньому процесі:

варіанти відповідей

Контролююча

Коригуюча

Об'єднуюча

Пропагуюча

Запитання 20

Визначте героїв, які можуть бути героями сторітелінгу на уроках природознавства:

варіанти відповідей

Міліціонер

Пінгвін

Попелюшка

Осінь

Учень

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест