МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ НУМЕРАЦІЇ ЧИСЕЛ ТА АРИФМЕТИЧНИХ ДІЙ В КОНЦЕНТРІ «ДЕСЯТОК»

Додано: 17 листопада
Предмет: Математика
10 запитань
Запитання 1

Нумерація - сукупність прийомів найменування і позначення чисел?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 2

Вивчення кожного з чисел першого десятка проводиться в такій послідовності:

варіанти відповідей

1. порівняння чисел і склад числа; 2. ознайомлення з числом і відповідною цифрою;

1. ознайомлення з числом і відповідною цифрою; 2. порівняння чисел і склад числа;

Запитання 3

Опрацювання тем: "Ознайомлення з числом і відповідною цифрою" та "Порівняння чисел і склад числа" проводиться на основі предметно-практичних дій, роздаткового матеріалу?

варіанти відповідей

Ні

Так

Запитання 4

Ознайомлення з новим числом, цифрою будується на таких завданнях:

варіанти відповідей

лічба предметів, чисельність яких характеризується розглядуваним числом;

утворення нового числа з попереднього та одиниці;

порівняння даного числа з одиницею та іншими числами;

розгляд й написання відповідної цифри;

показ відповідної цифри;

співвіднесення кількості предметів з числом (цифри) з відповідною кількістю предметів;

вибіркова лічба в межах розглядуваного числа (кількісна й порядкова).

Запитання 5

Порівняння чисел проводиться в такій послідовності:

варіанти відповідей

1. порівняння чисел на основі знання, як утворити наступне число; 2. порівняння чисел на наочній основі (до вивчення числа 5); 3. порівняння чисел на основі знання того, що кожне число більше за числа, що передують йому під час лічби, і менше від усіх тих, що йдуть за ним.

1. порівняння чисел на наочній основі (до вивчення числа 5); 2. порівняння чисел на основі знання, як утворити наступне число; 3. порівняння чисел на основі знання того, що кожне число більше за числа, що передують йому під час лічби, і менше від усіх тих, що йдуть за ним.

1. порівняння чисел на основі знання того, що кожне число більше за числа, що передують йому під час лічби, і менше від усіх тих, що йдуть за ним. 2. порівняння чисел на основі знання, як утворити наступне число; 3. порівняння чисел на наочній основі (до вивчення числа 5);

Запитання 6

Після вивчення числа 10 учні ознайомлюються з поняттям попереднє і наступне число та порядковою лічбою, з дією та знаком "+" (додати), "-" (відняти)?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 7

Під час вивчення чисел першого десятка ознайомлюють учнів з поняттям нуля?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 8

Основною вимогою вивчення арифметичних дій у 1-му класі є засвоєння учнями таблиці додавання і віднімання?

варіанти відповідей

Ні

Так

Запитання 9

Під час вивчення нумерації чисел 6-10 формуються вміння застосовувати дію додавання. Слід домогтися від учнів:

варіанти відповідей

засвоєння напам'ять випадків додавання, пов'язаних з утворенням чисел: 5+1; 6+1; 7+1; 8+1; 9+1;

розуміння, що кожне число, крім одиниці, можна розкласти на два менші числа;

вміння правильно читати приклади на додавання, на склад числа.

немає правильної відповіді;

Запитання 10

Після вивчення всіх таблиць додавання і віднімання в межах 10 розглядають інші прийоми знаходження результатів дій з одноцифровими числами:

варіанти відповідей

додавання і віднімання чисел 2 і 3 по 1;

додавання і віднімання чисел 3,4 і 5 частинами;

переставна властивість дії додавання;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест