Рік написання:
Жанр твору:
Зображення щирого кохання двох вільних духом людей; боротьба українського народу проти кріпацтва; непереможне прагнення селян-кріпаків до вільного життя - це ...
Оспівування волелюбності українського народу, утвердження непримиренності інтересів багатих і бідних, заклик здобувати волю, хоча б і дорогою ціною; уславлення невмирущості кохання - така ...
Що НЕ входить до кола проблем твору?
Композиція повісті:
Палке слово автора про героїчну історію народу, про його нескорений вільнолюбний дух
Втеча Остапа і Соломії від пана - ...
Кульмінація твору:
Перебування Остапа у плавнях, пошуки Соломією порятунку. Зустріч парубка з вовком - ...
Розв'язка твору:
Епілог твору:
Знайди правильні твердження:
Знайди правильні твердження:
Знайди правильні твердження:
Літературний рід твору:
Найбільш напружений розділ повісті, у якому змальовується боротьба героїв зі смертельними перешкодами:
Рік екранізації однойменного фільму:
Це план до ... частини твору.
1. Рішення Остапа.
2. Гвалт у панському маєтку.
3. Байдужість народу до своєї тяжкої долі.
4. Остання мить перед розставанням.
5. Згадка з дитинства Остапа.
6. Втеча Соломії разом з коханим.
Це план до ... частини.
1. Осіння ніч.
2. В очікуванні переправи.
3. Поява човна.
4. Козацькі вартові.
5. У млині Якима.
6. Переїзд.
7. Поранення Остапа.
Це план до ... частини.
1. Втеча від варти.
2. Перев’язування рани.
3. Соломія шукає шляху.
4. Пожежа у плавнях.
5. Марення Остапа.
6. Остап віч-на-віч із вовком.
7. Думки і бажання героя.
Це план до ... частини.
1. Хатина циган.
2. Благання циган Соломією.
3. Остап під опікою старої циганки.
4. Побут циган.
5. Соломія вирушає на заробітки.
6. Арешт.
Це план ... частини.
1. Домовленість.
2. Соломіїні радощі.
3. Арешт Остапа.
4. Соломія турбується про визволення Остапа з «конаку».
5. Підготовка до визволення.
6. Річка.
7. Поєдинок з вартою турецького човна.
8. Смерть Соломії та Івана.
1. Маленька халупка.
2. Вітер.
3. Остап - старий дід , - такий зміст ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома