Один з ініціаторів та активних учасників літературної дискусії 1925-1928 рр.
Справжнє прізвище М.Хвильового
Творчість М.Хвильового найбільше асоціюється з
У творі "Я (Романтика") голова трибуналу вступає в конфлікт з
Основною проблемою твору "Я (Романтика)" є
Твір "Я (Романтика)" має присвяту
Укажіть персонажа новели "Я (Романтика)", про якого йдеться в уривку: "...Розвалився на широкій канапі вдалі від канделябра, і я бачу тільки білу лисину й надто високий лоб"
Укажіть персонажа новели "Я (Романтика)", про якого йдеться в уривку: " Вірний пес революції...", вартовий з черепом дегенерата й душею "палача з гільйотини"
Події у творі "Я (Романтика)" відбуваються
Композиційними особливостями твору "Я (Романтика)" є
У ліричному вступі до твору "Я (Романтика)" розповідається про дві великі любові
"Чекіст мимоволі, людина з нормальною психікою і чутливим серцем, який серед звірів сам фактично став звіром - герой новели " Я (Романтика)"
Визначте, про яких героїв ідеться в поданих уривках.
1 «Я»
2 Андрюша
3 доктор Тагабат
4 дегенерат
А «приложила траур до скроні і в розпуці похилилася на стіл»
Б «з розгубленим обличчям і зрідка тривожно поглядає на доктора, невеселий комунар»
В «розвалився на широкій канапі, бачу тільки білу лисину й надто високий лоб»
Г «низенький лоб, чорна копа розкуйовдженого волосся й приплюснутий ніс, нагадує каторжника»
Д «вийняв з кобури маузера й поспішно пішов до самотньої постаті»
Який епізод новели"Я(Романтика)" є кульмінаційним?
Як поставився Я, герой твору «Я (Романтика)» М. Хвильового, до того, що йому необхідно було розстріляти свою матір
Новела «Я (Романтика)» закінчується реченням
Миколи Хвильового стосуються усі характерис
тики, ОКРІМ
Образ Я в новелі «Я (Романтика)» Миколи Хви
льового охарактеризовано словами
Дослідження душі ліричного героя єднає твір
«Я (Романтика)» М. Хвильового і
За словами М. Рильського, «шукання Хвильового почалися там, де урвалися шукання...»
Події у творі «Я (Романтика)» М. Хвильового відбуваються під час
Мати називала свого сина
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома