Микола Магера "Чубчик"

Додано: 7 квітня 2021
Предмет: Літературне читання, 3 клас
Тест виконано: 70 разів
12 запитань
Запитання 1

Якою пташкою був головний герой?

варіанти відповідей

шпаком

соловейком

горобцем

лелекою

Запитання 2

Від чийого імені ведеться розповідь у творі?

варіанти відповідей

від імені Чубчика

від імені Солов'я

від імені автора

від імені батьків шпаченяти

Запитання 3

Як шпачок ставився до своїх рідних?

варіанти відповідей

Шпачок батьків дуже любив.

Шпачок зневажливо ставився до батьків.

Шпачок завжди турбувався про рідних.

Шпачок слухався і допомагав батькам.

Запитання 4

Чого дуже хотів навчитися шпачок?

варіанти відповідей

співати по-шпачиному

 гарно літати, як Орел

побудувати гніздо

гарно співати, як Соловей

Запитання 5

Що ще не чув старий Соловей?

варіанти відповідей


Щоб пташки покидали свою домівку.

Щоб пташки цуралися свого роду.

Щоб пташки допомагали іншим пташкам.

Щоб пташки зимували у рідному краю.

Запитання 6

У яких пташок Чубчик навчався ціле літо? (3 правильних варіанти)

варіанти відповідей

у Ворони

у Синиці

у Солов'я

у Зозулі

у Горобців

у Сороки

Запитання 7

Шпачкові здалося, що тепер він серед птахів…

варіанти відповідей

найспритніший 

найголосніший

найкрасивіший

найрозумніший

Запитання 8

Що зробили пташки, коли шпачок сів на верхівку осокора і заверещав?

варіанти відповідей

зареготали

 попросили, щоб співав тихіше

стали сварити

 зааплодували

Запитання 9

Що відчував шпачок після такого виступу?

варіанти відповідей

 гордість

сором

радість

образу

Запитання 10

Що пообіцяв шпачок батькам після свого виступу?

варіанти відповідей

Продовжувати навчатися співати по-солов'їному.

Вивчати інші співи птахів.

Слухатися батьків.

Шукати інших вчителів.

Запитання 11

Яка була відповідь батьків?

варіанти відповідей

Пізно вже, пізно.

Не хочемо тебе більше бачити.

Ми тобою дуже пишаємося.

Добре, що за розум нарешті берешся.

Запитання 12

Визнач головну думку твору.

варіанти відповідей

Любов до рідного краю.

Любов до праці.

Любов до свого роду.

Любов до рідної мови, бажання розмовляти нею.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест