Тема комедії
За жанром "Мина Мазайло"..
У чому конфлікт твору?
Кому належить фраза:"Дивлюся - не "Харьков", а "Харків" Нащо, питаюся, ви нам іспортілі город?"
Микола Куліш назвав п'єсу..
Своє ставлення до української мови змінює
Чим зкінчується п'єса?
Кому належить фраза:" Їхня українізація - це спосіб виявити всіх нас, а тоді знищити"
Особливості твору:
2.Як називався експериментальний театр Леся Курбаса?
Прочитайте рядки із твору "Мина Мазайло".
«Бринить» має декілька нюансів, відтінків. По-українському кажуть: орел бринить. Це означає — він високо, ледве видко — бринить… Можна сказати — аеро бринить. А от іще кажуть: сніжок бринить. Це як випаде, а тоді зверху, в повітрі, ледве помітний такий, бринить… Або кажуть — думка бринить…
У цій репліці звучить
У комедії М.Куліша "Мина Мазайло" порушуються проблеми
Установіть відповідність.
Дійова особа
1 Рина
2 Уля
3 тьотя Мотя
4 дядько Тарас
Роль у творі
А береже в пам'яті героїчне славне козацьке минуле України
Б намагається «врятувати» родину Мазайла від українізації
В через закоханість вивчає українську мову
Г навчає Мазайла «правильних проізношеній»
Д намагається відволікти брата від вивчення української мови через кохання
Хто називає мову "австріяцькою вигадкою"?
Про кого сказано?
"Та в нього ж іншого боку немає, а ти кажеш: тільки з українського. Він же з усіх боків український".
Мина Мазайло дізнається з газети про зміну прізвища на Мазєнін і своє звільнення через опір українізації. У творі це
В уривку "А тьотя Мотя ходила Наполеоном і думала" наявний художній засіб
Хто з героїв твору "Мина Мазайло" хоче додати до прізвища загублену другу половину
"Подумай, що скажуть на тім світі діди й прадіди наші, почувши, що ти міняєш прізвище", - застерігає брата
"По-моєму, прілічнєє бить ізнасілованной, нєжелі українізірованной" - позиція
Події в комедії "Мина Мазайло" М.Куліша розгортаються в такій послідовності:
Баронова-Козино мало не знепритомніла від слова
Протилежні погляди на зміну прізвища мають дійові особи
Микола Куліш - представник
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома