Микола Куліш
Микола Куліш був президентом
Якою п’єсою М.Куліш вперше зарекомендував себе як драматург ?
Що найбільше любив оповідач? (Ю.Яновський "Майстер корабля")
Розв′язкою твору М.Куліша "Мина Мазайло" є
Головною проблемою п′єси "Мина Мазайло" є
Установіть відповідність.
Дійова особа
1 Мина Мазайло
2 дядько Тарас
3 тьотя Мотя
4 Мокій
Репліка
А В інтелігентній мові вимовляють «єво», а не «его» і не «ехо».
Б Та в «Днях Турбіних» Альоша, як про українізацію сказав: все це туман, чорний туман, каже, і все це минеться. Зостанеться єдина, неподільна...
В Провокація. Хто стане нищити двадцять мільйонів одних лише селян українців, хто?
Г їхня українізація — це спосіб виявити усіх нас, українців, а тоді знищити разом, щоб і духу не було... Попереджаю!
Д Серцем передчуваю, що українізація — це спосіб зробити з мене...
Установіть відповідність.
Дійова особа
1 Рина
2 Уля
3 тьотя Мотя
4 дядько Тарас
Роль у творі
А береже в пам'яті героїчне славне козацьке минуле України
Б намагається «врятувати» родину Мазайла від українізації
В через закоханість вивчає українську мову
Г навчає Мазайла «правильних проізношеній»
Д намагається відволікти брата від вивчення української мови через кохання
Якою п’єсою М.Куліш вперше зарекомендував себе як драматург ?
У сатиричній комедії "Мина Мазайло" немає персонажа
Укажіть неправильну відповідність у творі "Мина Мазайло": персонаж - цитата
Хто з героїв твору "Мина Мазайло" хоче додати до прізвища загублену другу половину
Хто називає мову "австріяцькою вигадкою"?
До засобів творення комічного НЕ НАЛЕЖИТЬ
Прочитайте рядки із твору "Мина Мазайло".
«Бринить» має декілька нюансів, відтінків. По-українському кажуть: орел бринить. Це означає — він високо, ледве видко — бринить… Можна сказати — аеро бринить. А от іще кажуть: сніжок бринить. Це як випаде, а тоді зверху, в повітрі, ледве помітний такий, бринить… Або кажуть — думка бринить…
У цій репліці звучить
Про кого ця цитата "колишній українець, малорос за своєю суттю, обмежений міщанин"
Чому найбільше довіряв Мина?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома