Ірина Семенівна була вчителькою:
Герої твору — вже учні класу:
Яку колекцію вчителька зобов’язала зібрати школярів улітку?
Бабуся Сергія жила в селі:
З яким запитанням звернувся Митько до вчительки?
Василь Трош — це в майбутньому:
Що побачили хлопці на пагорбі?
Що подарував велосипедист хлопцям заради примирення?
Що цікавого розповів велосипедист про озеро? Воно:
Почувши цікаву історію від Василя, хлопці вирішили:
Які книжки вирішили взяти хлопці з бібліотеки?
Що з’їло невідоме чудовисько, за спостереженнями хлопців?
Невідоме чудовисько хлопці вирішили назвати Митькозавр
Для того щоб спіймати невідому тварину з озера, Сергій запропонував Митьку:
Великі варани хапають на гілках дерев:
Чому хлопці не побоялися того, що пливло озером, хоча й мали бажання втекти? Бо:
Чим Митько кидав по голові чудовиська?
Для чого Василь вирішив видати себе за потвору, що живе в озері? Щоб:
За що Сергій з Митьком були вдячні Василеві?
Василь Трош у своєму зверненні до хлопців використав фразеологізм:
Куди хотіли хлопці послати фотографію чудовиська, якщо б вони побачили або спіймали його?
Хто є автором твору "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера"?
Визначте жанр твору "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера"
Події в повісті розвиваються в поданій послідовності.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома