множення і ділення раціональних чисел

Додано: 26 квітня 2020
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 95 разів
16 запитань
Запитання 1

добуток двох чисел з різними знаками -

варіанти відповідей

число додатне

число від′ємне

число 0

Запитання 2

добуток двох від′ємних чисел -

варіанти відповідей

число додатне

число 0

число від′ємне

Запитання 3

обчислити 10 × (-4)

варіанти відповідей

40

-40

6

Запитання 4

обчислити зручним способом -25×0,3×(-4)

варіанти відповідей

-30

300

30

0,30

Запитання 5

розв′язати рівняння -6×a = 0

варіанти відповідей

0

6

розв′язку немає

-6

Запитання 6

частка двох від′ємних чисел -

варіанти відповідей

число від′ємне

число протилежне до першого

число додатне

число 0

Запитання 7

частка двох чисел з різними знаками -

варіанти відповідей

число додатне

число протилежне до першого

число від′ємне

число 0

Запитання 8

знайти частку 6 : (-12)

варіанти відповідей

-5

5

-0,5

0,5

Запитання 9

знайти частку -1 : (-0,2)

варіанти відповідей

5

-5

0,5

-0,5

Запитання 10

розв′язати рівняння -5 : b = 6

варіанти відповідей

- 5/6

5/6

1,2

-1,2

Запитання 11

порівняти значення виразів 128 : (-2) і -8 : 1/8

варіанти відповідей

<

>

=

Запитання 12

обчислити -1,2 : 1/3 × (-2) : 0,9

варіанти відповідей

8

8/9

-8

-8/9

Запитання 13

розв′язати рівняння -3/5 а = 15

варіанти відповідей

-9

9

25

-25

Запитання 14

додатним чи від′ємним є число а, якщо -0,7 : (-а) < 0

варіанти відповідей

додатним

визначити неможливо

від′ємним

Запитання 15

розкрити дужки, використовуючи розподільну властивість множення -1000 × (0,4 - 0,041)

варіанти відповідей

1) 0,4 - 0,041 = 0,359

2) -1000 × 0,359 = -359

1) -1000 × 0,4 = -400

2) -1000 × 0,041 = -41

3) -400 - (-41) = -441

1) -1000 × 0,4 = -400

2) -1000 × 0,041 = -41

3) -400 - (-41) = -359

1) 0,4 - 0,041 = -0,359

2) -1000 × (-0,359) = 359

Запитання 16

розв′язати рівняння x(x-2,5)(x+3,7) = 0

варіанти відповідей

2,5 і -3,7

-2,5 і 3,7

0; 2,5 і -3,7

0; -2,5 і 3,7

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест