Множення і ділення раціональних чисел.

Додано: 1 квітня 2021
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 221 раз
18 запитань
Запитання 1

Розв’яжіть рівняння:

х ∙ (−7) = −4,2.

варіанти відповідей

0,6

-0,6

6

-6

Запитання 2

Розв’яжіть рівняння:

(−7) ∙ х = 0,56.

варіанти відповідей

0,8

-0,8

0,08

-0,08

Запитання 3

Обчисліть: -12,5 ∙ 0  

варіанти відповідей

12,5

-12,5

0

1

Запитання 4

Обчисліть: 3,5 ∙ (-2) 

варіанти відповідей

-6

6

-7

7

Запитання 5

Обчисліть: -11 ∙ (-3)

варіанти відповідей

-22

-33

33

14

Запитання 6

Обчисліть: -100 ⋅ 0 ⋅ (-5) : (-10) 

варіанти відповідей

50

-50

-15

0

Запитання 7

Обчисліть: -3 ∙ 1 ⋅ 22

варіанти відповідей

-66

-22

66

22

Запитання 8

Обчисліть: 2/3 ∙ (-3) 

варіанти відповідей

-3⅔

-2

0

Немає вірної відповіді

Запитання 9

Знайдіть помилковий вираз

варіанти відповідей

11 ∙ (-4 ) = -44

2 ∙ (-12) = -24

-25 ⋅ (-1) = -25

-0,005 ⋅ 10³ =-5

Запитання 10

Оберіть правильну нерівність

варіанти відповідей

(-3,2)² > 0

(-3,2)²< 0

(-14)² < 0

(-2)³ > 0

Запитання 11

обчисли раціональним способом: -2.5 ⋅ (-0.52) ⋅ 4

варіанти відповідей

-5.2

5.2

52

0.52

Запитання 12

−36,18 : 6 = …

варіанти відповідей

−6,3

6,3

−6,03

–30,1

Запитання 13

Укажіть правильну нерівність:

варіанти відповідей

0,4 : (−6) > 0

−42 : 2 > 0

−2,5 : 8 < 0

–23,4 : (−12,4) < 0

Запитання 14

Розв’яжіть рівняння:

х ∣ ∙ (−7) = −4,2.

варіанти відповідей

0,6

-0,6

6

-6

-0,6 0,6

Запитання 15

Визначити знак результату числового виразу

– 3434 : 34 ∙ (– 246) : (– 0,2) =

варіанти відповідей

додатній

від'ємний

визначити неможливо

Запитання 16

Визначити знак результату числового виразу

(– 143)5 =

варіанти відповідей

додатній

від'ємний

визначити неможливо

Запитання 17

На яке число потрібно поділити 56, щоб отримати (– 2)

варіанти відповідей

– 112

– 28

28

112

Запитання 18

Визначити знак результату числового виразу

(– 214)14 =

 

варіанти відповідей

додатній

від'ємний

неможливо визначити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест