Множини (поглиблене вивчення)

Додано: 26 вересня 2021
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 286 разів
17 запитань
Запитання 1

Яка множина називається порожньою

варіанти відповідей

яка містить один елемент

яка містить два елементи

яка не містить жодного елемента

яка містить безліч елементів

Запитання 2

Що називають перерізом множин А і В

варіанти відповідей

множину, яка складається з елементів, що належать і множині А і множині В

множину, яка складається з елементів, що належать множині А

множину, яка складається з елементів, що належать множині В

множину, яка складається з елементів, що належать або множині А, або множині В

Запитання 3

Що називається об`єднанням множин А і В

варіанти відповідей

множину, яка складається з елементів, які належать хоча б одній із них: або А, або В

множину, яка складається з елементів, які належать і множині А, і множині В

множину, яка складається з елементів, які належать першій множині

множину, яка складається з елементів, які належать другій множині

Запитання 4

Знайти переріз множин цифр, які використовують у записі чисел: 22254 і 64445

варіанти відповідей

{2, 4, 4, 5}

{2, 5}

{5, 4}

{2, 6}

Запитання 5

Знайдіть об`єднання множин цифр, які використовують у записі чисел 3358 і 3777

варіанти відповідей

{3,5,7,8}

{3}

{5,7,8}

{5,8}

Запитання 6

Яку множину називають скінченною

варіанти відповідей

яка містить 100 елементів

яка містить 1000 елементів

яка містить скінченну кількість елементів

яка містить безліч елементів

Запитання 7

Запишіть множину М коренів рівняння х(х -1) = 0

варіанти відповідей

М = {9, 0}

М = {1, 0}

М = {0}

М = {1}

Запитання 8

Задати за допомогою переліку елементів множину натуральних чисел, які є чисельниками правильних дробів із знаменником 7

варіанти відповідей

М = {1, 2, 3, 4, 5.6 ,7}

М = {1, 2, 3, 4, 5.6 ,0}

М = { 2, 3, 4, 5, 6 ,7}

М = {1, 2, 3, 4, 5, 6 }

Запитання 9

Які з наведених множин дорівнюють порожній множині

варіанти відповідей

множина трикутників, сума кутів яких більше 1800

множина прямокутних трикутників, сума гострих кутів яких дорівнює 920

А = { х | х∊ℕ, ∣х∣<1 }

множина правильних дробів, знаменник яких дорівнює 5.

Запитання 10

Яка множина є підмножиною будь-якої множини?

варіанти відповідей

Нульова множина

Порожня множина

{ 1 }

{ 0 }

Запитання 11

За святковим столом сиділо 15 дітей. П'ятеро з них їли сливи, восьмеро — яблука. Фруктами смакували усі. Скільки дітей їли і сливи, і яблука?


варіанти відповідей

5 + 8 = 13 дітей, що їли лише сливи або лише яблука. 14 - 13 = 2 дітей, які скуштували і сливи, і яблука

5 + 8 = 11 дітей, що їли лише сливи або лише яблука. 15 - 11 = 4 дітей, які скуштували і сливи, і яблука

5 + 8 = 13 дітей, що їли лише сливи або лише яблука. 15 - 13 = 2 дітей, які скуштували і сливи, і яблука

 5 + 8 = 12 дітей, що їли лише сливи або лише яблука. 15 - 13 = 2 дітей, які скуштували і сливи, і яблука

Запитання 12

Виберіть неправильне твердження

 

варіанти відповідей

-7 ∈ ℤ

5,9 ∈ ℚ

67 ∉ ℕ

⅛ ∈ ℚ

Запитання 13

Нехай А – множина коренів рівняння х2 - 25 = 0. Які з поданих записів правильні?


варіанти відповідей

-5 ∈ А

25 ∈ А

5 ∈ А

4 ∈ А

Запитання 14

Знайдіть об’єднання множин А і В , якщо

А = {х ∣ х = 2n -1, n ∈ N}, В = {х ∣ х = 2n, n ∈ N}


варіанти відповідей

А U В = Ø

А U В = N

 А U В = {х ∣ х = 2n, n ∈ N}

А U В = Z

Запитання 15

Знайдіть множину С – спільних дільників чисел 24 і 32

варіанти відповідей

С = {1; 2; 8};

С = {1; 2; 4; 8};

С = {1; 2; 3; 8};

С = {1; 2; 12}.

Запитання 16

Нехай М = {5; 6; 8; 12}, N = {5; 6}. Знайти С = М \ N.


варіанти відповідей

С = {8; 12}

С = {5; 6}

С = {5; 6; 8; 12}

С = Ø.

Запитання 17

Знайдіть перетин множин А і В, якщо А = {х ∣ х < 21, х ∈ N},

В = {х ∣ х > 15, х ∈ N}

варіанти відповідей

А ∩ В = {х ∣ х < 21, х ∈ N };

А ∩ В = {х ∣ 15 < x < 21, х ∈ N};

А ∩ В = {х ∣ 15 < x < 20, х ∈ N};

А ∩ В = Ø.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест