Мої самостійні та відповідальні рішення щодо безпеки. Моя освіта, життєві плани й добробут

Додано: 9 грудня
Предмет: Основи здоров’я, 7 клас
24 запитання
Запитання 1

Що робити, якщо чуєш сирену повітряної тривоги?

варіанти відповідей

Взяти "тривожну валізку" та швидко прямувати разом з дорослими до найближчого сховища/метро

Дивитися у вікна, що відбувається

Залишатися вдома

Запитання 2

Що треба обов'язково взяти з собою при евакуації під час війни? (2 правильні відповіді)

варіанти відповідей

іграшки, олівці, альбом, велосипед

вода, ліки, іжа, що довго не псується

документи,мінімум необхідних речей, гроші

цінні речі (золото, фотоальбом)

Запитання 3

Правила поведінки в умовах воєнного стану (2 правильні відповіді)

варіанти відповідей

Сповістити про свої наміри, плани(дії) всіх знайомих і малознайомих людей

Не реагувати на провокації, агресію, зберігати особистий спокій

Мати про собі записані відомості про себе, своїх близьких родичів, групу крові, номери телефонів

Запитання 4

Вкажи чинники, які точно НЕ МАТИМУТЬ позитивного впливу на стан здоров'я людини (декілька відповідей)

варіанти відповідей

травматизм

дотримання правил гігієни

токсикоманія

фізична культура

здорове харчування

режим дня

шкідливі звички

Запитання 5

Вкажіть короткострокові цілі

варіанти відповідей

виконання навчального проєкту

підготовка до діагностичної роботи

професійна самореалізація

створення родини

здобуття бажаної освіти

Запитання 6

Вкажи довгострокові цілі

варіанти відповідей

виконання навчального проєкту

підготовка до діагностичної роботи

професійна самореалізація

створення родини

здобуття бажаної освіти

Запитання 7

Оціни ситуацію на світлині і познач вид ризику для службовців ДСНС

варіанти відповідей

Виправданий ризик

Невиправданий ризик

Запитання 8

Оціни ситуацію на світлині і познач вид ризику для людини

варіанти відповідей

Виправданий ризик

Невиправданий ризик

Запитання 9

Познач, що в автомобілі захищає спереду та з боків від удару та розбитого скла

варіанти відповідей

паски безпеки

подушка безпеки

підголівник

Запитання 10

Познач, що в автомобілі захищає шию під час зіткнення чи екстренного гальмування

варіанти відповідей

паски безпеки

подушка безпеки

підголівник

Запитання 11

Познач, що в автомобілі утримує тіло людини під час зіткнення чи екстренного гальмування

варіанти відповідей

паски безпеки

подушка безпеки

підголівник

Запитання 12

Ви отримали наступне повідомлення у мессенджер: "Вітаю! Я майор розвідки Міністерства оборони України Петренко. Мій підрозділ потребує твоєї допомоги. Коли твоїм містом рухається військова техніка чи ти знаєш де розташовані військові у твоєму місті, фотографуй і надсилай мені. Цим ти дуже допоможеш нашій армії і підтримаєш ЗСУ. Можу навіть віддячити скинувши грошей тобі на рахунок в телефоні!"

Ваші діїї

варіанти відповідей

зроблю те, про що просять при першій можливості

проігнорую та видалю повідомлення

покажу повідомлення батькам і вони повідомлять в СБУ чи поліцію

Запитання 13

Якщо загорівся електроприлад, то в першу чергу потрібно

варіанти відповідей

нічого не робити

вимкнути електроенергію

накрити тканиною

зателефонувати до пожежної служби

Запитання 14

Наведіть приклади конкретних справ учня чи учениці 7-го класу, які можна внести до квадрата «Важливі / термінові» в Матриці Ейзенхауера.

варіанти відповідей

Вирішення проблем інших людей.

Завдання з дуже стислими термінами виконання.

Переглядати стрічку в соціальній мережі.

Підготовка до контрольної роботи

Підготовка до виконання роботи в МАН.

E-mail, SMS, viber, різні повідомлення.

Планування справ на наступний тиждень.

Запитання 15

Творчі здібності, що характеризуються здатністю до генерування нових ідей і втілення їх у життя.

варіанти відповідей

талант

уява

креативність

пам'ять

сприйняття

Запитання 16

Психічний процес організації, збереження та відтворення минулого досвіду, що робить можливим його повторне використання.

варіанти відповідей

талант

уява

креативність

пам'ять

сприйняття

Запитання 17

Відображення у свідомості людини цілісних комплексів властивостей, предметів і явищ у результаті їх впливу на органи чуття.

варіанти відповідей

талант

уява

креативність

пам'ять

сприйняття

Запитання 18

Тип сприйняття інформації за якого людина краще сприймає інформацію на слух.

варіанти відповідей

аудіал

візуал

кінестетик

дігітал

Запитання 19

Тип сприйняття інформації за якого людина краще сприймає інформацію через рух, дії.

варіанти відповідей

візуал

кінестетик

дігітал

Запитання 20

У тайм-менеджменті важливо визначити та врахувати свій хронотип. Навіщо?

варіанти відповідей

Щоб краще готувати обіди та сніданки.

Щоб визначити кращий час для роботи і відпочинку.

Щоб навчитися краще ладнати з однокласниками.

Щоб навчитися підбирати одяг, що тобі пасуватиме.

Запитання 21

Наведіть приклади конкретних справ учня чи учениці 7-го класу, які можна внести до квадрата «Важливі / нетермінові» в Матриці Ейзенхауера.

варіанти відповідей

Планування справ на наступний день.

Завдання з дуже стислими термінами виконання.

Переглядати стрічку в соціальній мережі.

Підготовка до контрольної роботи.

Підготовка до виконання роботи в МАН.

E-mail, SMS, viber, різні повідомлення.

Запитання 22

Яка різниця між здібностями і талантом?

варіанти відповідей

це слова синоніми

здібності є вродженими, а талант розвивається залежно від зусиль людини

талант є вродженим, а здібності розвиваються залежно від зусиль людини

здібності характеризують фізичні якості людини, а талант - духовні

Запитання 23

В яких галузях діяльності може себе краще реалізувати людина із здібностями до просторової уяви?

варіанти відповідей

дизайнер, архітектор, художник / художниця, модельєр

журналіст, письменниця, юрист

дослідниця, агроном, ветеринар

музикант, співачка, композиторка

Запитання 24

Позначте цінності, що враховують універсальні принципи: права людини, свобода, справедливість, мир, гідність.

варіанти відповідей

художні цінності

природні цінності

загальнолюдські цінності

життєві цінності

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест