Перевірити рівень засвоєння учнями поннятя моделі і моделювання
Як називають заміну об’єкта, процесу чи явища його моделлю?
Яка матеріальна модель об’єкта Літак?
Яка інформаційна модель об’єкта Автомобіль?
На які різновиди можна розподілити моделі за способами їхньої реалізації?
Установіть відповідність між інформаційними моделями і назвами об’єктів, процесів або явищ, для дослідження яких ці моделі можна застосувати.
Предмети, явища і процеси, які реально існують і розглядаються як єдине ціле
Сукупність всіх об’єктів, властивості яких і відношення між якими розглядаються у відповідній галузі
Модель, яка відтворює геометричні та фізичні властивості об’єкта-оригінала
Модель, у якій властивості об’єкта описуються за допомогою певної системи знаків: математичних виразів і рівнянь, фізичних чи хімічних формул, нотних записів тощо
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома