Моделі. Величини (в лінійних алгоритмах та алгоритмах з розгалуженнями)

Додано: 18 березня 2023
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 116 разів
30 запитань
Запитання 1

Спрощене подання реального об’єкта, явища чи процесу

варіанти відповідей

зразок

предметна галузь

об'єкт

аналог

модель

Запитання 2

Модель, яка описує інформаційні процеси або містить опис об’єкта, у якому вказано лише суттєві властивості, важливі для розв’язування конкретної задачі.

варіанти відповідей

інформаційна модель

матеріальна модель

моделювання

предметна галузь

Запитання 3

Оберіть математичну модель води.

варіанти відповідей

Прозора, безбарвна рідина без запаху та смаку. У природі існує у трьох агрегатних станах.

2 + О2=2Н2О

V=abc, де a,b,c -довжина, ширина та висота акваріуму.

Запитання 4

Оберіть структурні моделі подання океанічних западин

варіанти відповідей
Запитання 5

Які три базові алгоритмічні структури Вам відомі?

варіанти відповідей

слідування

комбінована

розгалуження

повторення

коренева

постійна

Запитання 6

як називається величина, яка має одне і те ж значення в будь-які моменти часу?

варіанти відповідей

постійна

змінна

константа

рядкова

Запитання 7

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми:

варіанти відповідей

змінна

константа

функція

алгоритм

постійна

Запитання 8

які значення приймає логічна величина?

варіанти відповідей

'Not'

True

88

False

3

Запитання 9

Як записується команда присвоєння

варіанти відповідей

=:

:=

=

pr

   ==

Запитання 10

Основні етапи розв'язання задач за допомогою комп'ютера:

варіанти відповідей

Постановка задачі

Побудова математичної моделі

Складання алгоритму

Складання програми

Тестування та налаштування програми 

Аналіз результатів

Аналіз даних

Немає правильної відповіді

Запитання 11

Величина -це

варіанти відповідей

окремий інформаційний обєкт число, символ, рядок

відокремлениий інформаційний обєкт, число, символ, рядок

відокремлений математичний об'єкт

Запитання 12

Кожна величина має :

варіанти відповідей

значення

ім'я

сукупність множини допустимих значень і операцій

команду

виконавця

місце у завданні

Запитання 13

Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "стрілка вниз" на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 24 кроки

Об'єкт переміститься на 44 кроки

Об'єкт переміститься на 14 кроків

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Запитання 14

Вибери дії, які відбудуться, коли буде натиснуто клавішу "пропуск" і об'єкт не доторкнеться синього кольору

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о за годинниковою стрілкою

Об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о проти годинникової стрілки

Об'єкт поверне на 90о за годинниковою стрілкою

Об'єкт поверне на 90о проти годинникової стрілки

Запитання 15

Яким буде результат виконання даної програми, якщо "мишку натиснуто"?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 3 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Запитання 16

Що означає ця команда в середовищі Scratch

варіанти відповідей

Структура повного розгалуження

Структура неповного розгалуження

Структура прямого розгалуження

Запитання 17

Що скаже виконавець, якщо a = 20, b = 20

варіанти відповідей

 - більше числа a


   - більше числа b


   a=b


  20=20

Запитання 18

Який з фрагментів сктрипта Scratch містить вкладені розгалуження?

варіанти відповідей
Запитання 19

Які блок-схеми позначають повне, неповне розгалуження?

варіанти відповідей
Запитання 20

а:=12 читається...

варіанти відповідей

константі а додали 12

змінній а присвоїти значення 12

а дорівнює 12

а двікрапки дорівнює 12

Запитання 21

Як створити змінну в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Відкрити вкладку Скрипти - Величини - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для даного спрайту - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Змінні - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Події - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Ваші блоки - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Оператори - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Запитання 22

Для запису умов використовують...

варіанти відповідей

арифметичні вирази

 текстові вирази 

логічні вирази

умовні вирази

Запитання 23

Обери правильний запис арифметичного виразу в Scratch

варіанти відповідей
Запитання 24

Який блок дозволить збільшити значення змінної a на 5?

варіанти відповідей
Запитання 25

Яку команду слід обрати для присвоєння змінній S значення 10?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 26

Яку команду слід обрати для того, щоб зменшити змінну S на 3?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 27

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

16

4

6

Запитання 28

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

22

11

8

20

Запитання 29

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

12

4

0

3

Запитання 30

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

12

-2

14

0

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест