Модуль 2 м ооп

Додано: 15 грудня
Предмет:
5 запитань
Запитання 1

Який з наведених прикладів НЕ є проявом педагога як провідника змін?

варіанти відповідей

Організація проектної діяльності учнів.

Використання цифрових технологій у навчанні.

Створення інклюзивного освітнього середовища.

Строге дотримання навчального плану без відхилень.

Запитання 2

Як батьки можуть підтримати свою дитину з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі?

варіанти відповідей

Вимагати від вчителя індивідуального підходу до дитини.

Б. Заперечувати необхідність інклюзії.

В. Допомагати дитині в опануванні навчального матеріалу вдома.

Г. Усі відповіді правильні.

Заперечувати необхідність інклюзії.

Допомагати дитині в опануванні навчального матеріалу вдома.

Усі відповіді правильні.

Запитання 3

Який з наведених факторів НЕ сприяє успішній інклюзії дитини?

варіанти відповідей

Позитивне ставлення батьків до інклюзії.

Співпраця батьків з педагогами.

Відсутність підтримки з боку однолітків.

Наявність індивідуальної програми розвитку дитини.

Запитання 4

Яка з наведених функцій не є основною для асистента вчителя в інклюзивному класі?

варіанти відповідей

Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами.

Проведення власних уроків для дітей з особливими освітніми потребами.

Співпраця з вчителем класу для розробки індивідуальних програм розвитку.

Запитання 5

Яка основна мета психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП?

варіанти відповідей

Виключення дітей з ООП зі звичайних шкіл

Створення спеціальних шкіл для дітей з ООП

Сприяння успішній інтеграції дітей з ООП у соціум

Зосередження на корекції лише навчальних труднощів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест