Модуль tkinter. Поняття об’єкта, його властивості та методи. Кнопка. Текстове поле. Написи.

Тест виконано: 148 разів
12 запитань
Запитання 1

Модуль призначений для створення графічного вікна - це ...

варіанти відповідей

turtle

Tk

tkinter

 Button()

Запитання 2

Оберіть конструктор «Кнопка»

варіанти відповідей

Button()

 Label()

Entry()

Canvas()

Запитання 3

Оберіть конструктор «Напис»

варіанти відповідей

Button()

 

 

 Entry()

  Label()

 Canvas()

Запитання 4

Оберіть конструктор «Текстове поле»

варіанти відповідей

Button()

 

 

 Entry()

  Label()

 Canvas()

Запитання 5

Оберіть метод, що відображає кнопку та розміщує її згори вікна по центру

варіанти відповідей

 pack()

  

  create()

  place()

geometry

Запитання 6

Оберіть метод, що встановлює місце розташування створеного об'єкта у вікні

варіанти відповідей

 pack()

  

  create()

  place()

geometry

Запитання 7

Оберіть правильні твердження щодо програми, яка містить такий код: btn1=Button(text=”Приєднатися", fg = "red", bg = "green", width=8, height=4)

варіанти відповідей

btn1 – це назва об’єкта

 

 text – це метод

  Button – це конструктор кнопок

  ”Приєднатися" - значення властивості, буде відображено на кнопці

bg = "green" - властивість, яка встановлює зелений колір вікна

fg = "red" - властивість, яка встановлює червоний колір кнопки

fg = "red" - властивість, яка встановлює червоний колір тексту на кнопці

Запитання 8

Оберіть команду, яка задає синій колір вікна Window

варіанти відповідей

window["bg"]="blue"

Window["bg"]="blue"

Window[bg]="blue"

Window.["bg"]=blue

Запитання 9

Оберіть команду, яка створює текстове поле pole1, розмір шрифта 15рх, фон поля - червоний.

варіанти відповідей

pole1=Entry(font = "15", bg = "red")

pole1=entry(font = "15", bg = "red")

pole1=Entry(font = "15", fg = "red")

pole1=Entry(font = "15", bg = red)

Запитання 10

Оберіть команди, які створять напис T1, текст напису "Введіть пароль", колір тексту - червоний. Напис розміщено в точці х=200, у= 250.

варіанти відповідей

T1=Label(text="Введіть пароль", fg = "red")

T1.place(х=200, у= 250)

T1=Label(text="Введіть пароль", fg = "red")

T1.pack(х=200, у= 250)

T1=Label(text="Введіть пароль", bg = "red")

T1.place(х=200, у= 250)

T1=Label(text=Введіть пароль, bg = "red")

T1=place(х=200, у= 250)

Запитання 11

Оберіть код програми, в якій створено вікно w, висота вікна - 300, ширина -400, заголовок вікна "ШКОЛА", колір вікна - рожевий.

варіанти відповідей

from tkinter import*

w=Tk()

w=title('ШКОЛА')

wgeometry('400x300')

w["bg"]='pink'


from tkinter import*

w=Tk()

w.geometry('400x300')

w["bg"]='pink'

from tkinter import*

W=Tk()

w.title('ШКОЛА')

w.geometry(400x300)

w["bg"]=pink

from tkinter import*

w=Tk()

w.title('ШКОЛА')

w.geometry('400x300')

w["bg"]='pink'

Запитання 12

У якому з варіантів у вікні розміщені два текстові поля, напис та кнопка.

варіанти відповідей

from tkinter import*

w=Tk()

w.geometry('400x300')

l1=Label(text='Урок')

l1.place(x=100,y=50)

l2=Label(text='Урок')

l2.place(x=200,y=50)

p=Entry(width=30)

p.place(x=100,y=100)




from tkinter import*

w=Tk()

w.geometry('400x300')

l1=Label(text='Урок')

l1.place(x=100,y=50)

l2=Label(text='Урок')

l2.place(x=200,y=50)

p1=Entry(width=30)

p1.place(x=100,y=100)

p2=Entry(width=30)

p2.place(x=200,y=200)

from tkinter import*

w=Tk()

w.geometry('400x300')

l1=Label(text='Урок')

l1.place(x=100,y=50)

p1=Entry(width=30)

p1.place(x=100,y=100)

p2=Entry(width=30)

p2.place(x=200,y=200)

b1=Button(text='Урок')

b1.place(x=250,y=250)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест