Монотонність і неперервність функції. Парні та непарні функції.

Додано: 9 вересня
Предмет: Алгебра, 10 клас
12 запитань
Запитання 1

Якщо, на деякому проміжку, для функції y=f(x) більшому значенню аргумента із цього проміжку відповідає менше значення функції, то дана функція є



 

  

варіанти відповідей

 спадною

 зростаючою

парною

непарною

Запитання 2

Якщо, на деякому проміжку, для функції y=f(x) меншому значенню аргумента із цього проміжку відповідає менше значення функції, то дана функція є

  

варіанти відповідей

зростаючою

спадною

парною

  непарною

Запитання 3

Рівність f(-x)=-f(x) виконується для


 

 

  

варіанти відповідей

 парної функції

 непарної функції

 зростаючої функції

спадної функції

Запитання 4

Функція f є такою, що f(-5)=20. Знайдіть f(5), якщо функція є парною

варіанти відповідей

 -20

 20

 4

-4

5

-5

Запитання 5

Функція f є такою, що f(5)=-16. Знайдіть f(-5), якщо функція є непарною

варіанти відповідей

-16

16

4

5

-4

-5

Запитання 6

Функція f(x) = 5х6 -9x2+24 є

варіанти відповідей

 парною

 непарною

 ні парною ні непарною

Запитання 7

Функція f(x) = 4х3 +6х+ 8

варіанти відповідей

 парною

 непарною

  ні парною ні непарною

Запитання 8

Функція f(x) = 7х5+6х3- 5х


 


   

варіанти відповідей

 парною

  непарною

ні парною ні непарною

Запитання 9

Укажіть проміжок спадання даної функції





варіанти відповідей

 [-1;4]

  [-2;-3]

 [-3;2]

  [-6;-3]

Запитання 10

Вкажіть проміжки зростання функції.


варіанти відповідей

 [-3; 4]

 [-5; -2]

[1; 4]

 [-2; 4]

  [-2; 3]

Запитання 11

Вкажіть область значення функції.



 


 



варіанти відповідей

 [-5; 1]

[-5; -1]

  [-5; 3]

  [-3; 3]

  [-3; 1]

  [-1; 3]

Запитання 12

Вкажіть область визначення функції.




варіанти відповідей

 [-2;4)

[-5;3) 

 [-2;4] 

  [-5;3]  

(-2;4]

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест