Укажіть твірне слово з-поміж кожної групи споріднених слів: привести, водити, вести, приведений; багатий, багатство, багач, багато; море, моряк, морський, приморський
Укажіть спосіб творення слів: хто-небудь, взятись, умиватися
Знайдіть помилки у визначенні твірної основи.
Укажіть слова з формотворчими суфіксами
Укажіть групу слів, утворених префіксальним способом
Суфіксальним способом утворені всі слова
Укажіть, які слова, утворені способом основоскладання від поданих, треба писати через дефіс
Укажіть групи слів, утворених способом основоскладання
Укажіть групу слів, які не мають закінчення
Через дефіс слід писати слово
Яке слово написано неправильно?
Укажіть, у якому рядку всі слова записано правильно
Укажіть речення,у яких виділені слова утворені неморфологічним способом
У реченні Не хвалиться мудрий мудрістю, а сильний силою. - використано художній прийом:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома