З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Чи знаєте ви, що український віночок - не просто краса, а й оберіг, бо в ньому є така чаклунська сила, що біль знімає.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Чи знаєте ви, що український віночок - не просто краса, а й оберіг, бо в ньому є така чаклунська сила, що біль знімає.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Чи знаєте ви, що український віночок - не просто краса, а й оберіг, бо в ньому є така чаклунська сила, що біль знімає.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Чи знаєте ви, що український віночок - не просто краса, а й оберіг, бо в ньому є така чаклунська сила, що біль знімає.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Якщо свою землю ти любитимеш, жар душі душі віддавши їй сповна, якщо в праці щирим серцем грітимеш, то тебе пригріє і вона.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Якщо свою землю ти любитимеш, жар душі душі віддавши їй сповна, якщо в праці щирим серцем грітимеш, то тебе пригріє і вона.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Якщо свою землю ти любитимеш, жар душі душі віддавши їй сповна, якщо в праці щирим серцем грітимеш, то тебе пригріє і вона.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Якщо свою землю ти любитимеш, жар душі душі віддавши їй сповна, якщо в праці щирим серцем грітимеш, то тебе пригріє і вона.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Є дуже багато людей, які читають лише для того, щоб не думати.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Є дуже багато людей, які читають лише для того, щоб не думати.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Є дуже багато людей, які читають лише для того, щоб не думати.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Є дуже багато людей, які читають лише для того, щоб не думати.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Тут завжди квітнуть мальви і жоржина, тут серед цвіту золота бджола, тут юності замріяна стежина, що вабить на околиці села.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Тут завжди квітнуть мальви і жоржина, тут серед цвіту золота бджола, тут юності замріяна стежина, що вабить на околиці села.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Тут завжди квітнуть мальви і жоржина, тут серед цвіту золота бджола, тут юності замріяна стежина, що вабить на околиці села.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Тут завжди квітнуть мальви і жоржина, тут серед цвіту золота бджола, тут юності замріяна стежина, що вабить на околиці села.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Перепрошую, історія України та її культури більш цензурована, як написана.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Перепрошую, історія України та її культури більш цензурована, як написана.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Перепрошую, історія України та її культури більш цензурована, як написана.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Перепрошую, історія України та її культури більш цензурована, як написана.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Я хочу , щоб цвіла край шляху квітка, і гула над нею працьовита бджола, і жайворон співав у високій блакиті.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Я хочу , щоб цвіла край шляху квітка, і гула над нею працьовита бджола, і жайворон співав у високій блакиті.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Я хочу , щоб цвіла край шляху квітка, і гула над нею працьовита бджола, і жайворон співав у високій блакиті.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Я хочу , щоб цвіла край шляху квітка, і гула над нею працьовита бджола, і жайворон співав у високій блакиті.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома