Морфологія. Частина ІІ

Додано: 18 травня
Предмет: Українська мова, 10 клас
17 запитань
Запитання 1

Закінчення -ать (-ять) у 3-й особі множини мають обидва дієслова рядка:

варіанти відповідей

 дише, .хвалити

гоїти , ірже

платити, плакати

бачити, доїти

Запитання 2

Інфінітив є в реченні

варіанти відповідей

Небо червоніло й жовтіло, ніби облите золотом і жаром.

Співати він навчився голосно.

Олесь кожного попереджав завчасно.

Олесь, малюючи картину, про щось замріявся.

Запитання 3

Усі дієслова доконаного виду подано в рядку:

варіанти відповідей

співає, поспішав, перелив.

поспішав, спить, голосить

написав, зачинив, перемив

витанцьовує, скаженіє, відкоркував.

Запитання 4

Літеру е (є) треба писати на місці пропуску в обох дієсловах дійсного способу у варіанті:

варіанти відповідей


знайд..мо, лет..мо


мож..мо, жер..мо

в'яж..мо, говор..мо

губ..мо, купу..мо

Запитання 5

Літеру е (є) треба писати на місці пропуску в обох дієсловах дійсного способу у варіанті:

варіанти відповідей

знайд..мо, лет..мо

в'яж..мо, говор..мо

мож..мо, жер..мо

губ..мо, купу..мо

Запитання 6

Усі дієслова одного способу подано в рядку

варіанти відповідей

вивчіть, сподіваюся, бринить, писатиме

полікувала, возвеличу, напишу, спіткнулася


принеси, возять, хотіла б, нехай іде

пиши, читає, заспівав, зголодніли

Запитання 7

Дієприкметник є в кожному реченні, ОКРІМ

варіанти відповідей

Сашко, присівши, почав розмірковувати над завданням.

Небо захмарене.

Працюючи над новою книгою, письменник усамітнився у своєму заміському будинку.

Освітлена яскравим сонцем галявина здалася Олесеві казковою.

Запитання 8

Дієприкметниковий зворот НЕ ТРЕБА відокремлювати комами в реченнях (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Хмарки скупані в сонці віщують добру погоду.


Дівчата одягнені в блакитні сукні стоять у німій величі.

На всі запитання хлопець відповідав не моргнувши оком.

Скошена батьком трава сохла під сонцем.

Запитання 9

Правильно розставлені розділові знаки в реченнях

варіанти відповідей

У саду стояла маленька хата, оздоблена гарним орнаментом.


Голосно каркаючи в усе горло ворона впустила сир.

Розуміючи ваші думки, я прошу у вас пробачення.

Усміхнувшись променистою посмішкою вчителька схвально кивнула.

Запитання 10

Одиничний дієприслівник ужито в реченнях (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Діти їли торт куплений татусем.


Навіть у погану погоду розуміючи, що в календарі відзначений березневий день, ти йому вдячний і радий. 

Мати усміхнувшись відкрила щоденник сина. 

Літаючи над містом на повітряній кулі ми відчували себе щасливими.

Запитання 11

Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку

варіанти відповідей

весело - веселіше

погано - поганіше

добре - краще

смачно - смачніше

Запитання 12

Через дефіс треба писати всі прислівники в рядках

варіанти відповідей

по/людськи, як/небудь, як/найбільше

ледве/ледве, по/друге,мало/помалу

казна/куди, по/іспанськи, десь/то

де/небудь, хтозна/скільки, ані/звідки

Запитання 13

Всі слова прийменники у рядках:

варіанти відповідей

поблизу, край, неподалік

заради, над, об

перед, біля,приблизно

після, для, таки

Запитання 14

Виділене слово є сполучником та його треба писати разом у реченні

варіанти відповідей

Що/б улітку не вродило, те взимку не завадить.

 

Що/б не трапилося - будь людиною.

Що/б там не кричало, біжи й не оглядайся.

Що/б жить - ні в кого права не питаю!

Запитання 15

Частка є у кожному реченні, ОКРІМ

варіанти відповідей

Біжи-но швидше, запізнюєшся!

Тоді, як, Господь, святая на землю правда прилетить,хоч на годиночку спочить…

Чи справді так було, чи, може,хтось збрехав? 

Сиділи ми в садочку, там зацвітав і сипавсяз каштанів білий цвіт. 

Запитання 16

Через дефіс треба писати всі частки в рядках

варіанти відповідей

казна/скільки, будь/де, хтозна/чий

де/небудь, аби/котрий,не/аби/який

будь/який, будь/де, казна/коли

навряд/чи, мовби/то, ледве/чи

Запитання 17

Всі модальні частки у рядку

варіанти відповідей

якраз, саме, справді

най, що, як

будь, небудь, казна

бозна, аби, де

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест