Прочитайте діалог (цифри позначають номери реплік).
– (1) Вітаю, Миколо! Сто років тебе не бачив. Як справи, молодий чоловіче?
– (2) Доброго ранку, Валеріє Семеновичу, дякую, нівроку, а Ви як почуваєтеся?
– (3) Непогано, друже, непогано, братику, ось тільки спину щось знову прихопило!
– (4) Поберегли б Ви себе, пане професоре, ще стільки справ попереду, не хворійте!
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму кличного відмінка в репліці
НЕПРАВИЛЬНО утворено відмінкову форму числівника в реченні
Граматично правильно утворено словосполучення
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова (1) Найкраще буде, якщо (2) перед початком виступу, доки у вас ще немає великого лекторського досвіду, ви не (3) говоритимете багато з іншими людьми, а зосередитеся на змісті (4) свого виступу.
А прикметник
Б займенник
В дієслово
Г прислівник
Д прийменник
Неправильно утворено форму кличного відмінка іменника у варіанті
Граматичну помилку допущено в реченні
Неправильно побудовано словосполучення
Прочитайте уривок. З(1)поміж українських архітекторів варто відзначити Івана Левинського. За сорока(2)літню діяльність ним були зведені сотні будівель житлово(3)побутового та громадського призначення. Усе, створене ним, дивує, бо до будь(4)якої праці він підходив по(5)господарськи. Дефіс треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
НЕПРАВИЛЬНО утворено відмінкову форму числівника в реченні
НЕ ПОТРЕБУЄ редагування речення
Іменником є виділене слово в реченні
Закінчення -ю у формі орудного відмінка однини треба писати в усіх іменниках рядка
На запитання Котра година? правильною є відповідь
Виділене слово є прикметником в рядку:
У якому рядку всі слова порядкові числівники:
У якому реченні виділене слово – прикметник, що виконує роль присудком
У якому рядку є слово, рід якого не можна визначити:
Скільки займенників у цьому уривку? "Я хочу жити просто, без прикрас,.
Без тих гучних банкетів і лахміття.
Яке мені здається просто сміттям,
Що полонило нерозумних нас."
Потребує редагування речення
Яким членом речення є займенник у поезії:"Весна відходить!
Запізніла вишня
Розгублено їй дивиться услід."
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома