Мова та середовище програмування. Структура програми. Об'єкти. Обробники подій.

Додано: 28 лютого 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 1 раз
16 запитань
Запитання 1

Система позначень для точного опису алгоритму, який потрібно виконати за допомогою комп'ютера - це

варіанти відповідей

алгоритм

програма

мова програмування

блок-схема

Запитання 2

Програма, яка записує команди алгоритму, описані деякою мовою програмування, на машинну мову -

варіанти відповідей

Транслятор

Компілятор

Інтерпретитор

Ретранслятор

Запитання 3

Будь-який текст для пояснення роботи програми, який не виконується інтерпретатором

варіанти відповідей

Коментар

Запис

Пояснення

Абзац

Запитання 4

Фрагмент програми, який може використовуватися багато разів

варіанти відповідей

Інтерпретатор

Функція

Код

Запис

Запитання 5

Те, на що спрямована певна діяльність

варіанти відповідей

Об'єкт

Програма

Алгоритм

Властивість

Запитання 6

Зміна властивостей об'єкта, взаємодія між об'єктами, утворення нового об'єкта або знищення наявного об'єкта

варіанти відповідей

Задача

Подія

Дія

Операція

Запитання 7

Команди, які об'єкт розуміє і може виконувати

варіанти відповідей

Події

Властивості

Дії

Методи

Запитання 8

Графічні об'єкти, розташовані на вікні програми для показу, введення даних, виконання дій або полегшення роботи

варіанти відповідей

Елементи керування

Кнопки

Меню

Перемикачі

Запитання 9

Частина програми, що виконує певні дії у відповідь на подію

варіанти відповідей

Кнопка

Обробник подій

Результат

Функція

Запитання 10

СЕредовище, у якому перебуває об'єкт, не залежно від того, які дії ним чи над ним виконано

варіанти відповідей

Метод

Програма

Середовище об'єкта

Оточуюче середовище

Запитання 11

Властивості об'єкта поділяються на

варіанти відповідей

Кількісні

Місцеві

Якісні

Кольорові

Розмірні

Запитання 12

Інтерфейс об'єкта це

варіанти відповідей

Вигляд об'єкта

Властивості і методи

Програма, яку виконує об'єкт

Межа між двома об'єктами

Запитання 13

Для створення об'єктів графічного інтерфейсу використовується модуль

варіанти відповідей

math

template

cowsay

tkinter

Запитання 14

Об'єкт lable розмістить на екрані

варіанти відповідей

Напис

Кнопку

Вікно

Текст

Запитання 15

Об'єкт button розмістить на екрані

варіанти відповідей

Напис

Кнопку

Вікно

Текст

Запитання 16

Метод bind дозволяє

варіанти відповідей

Пов'язати два об'єкти

Пов'язати подію та дію

Пов'язати об'єкт і подію

Пов'язати об'єкт, подію та дію

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест