Мови програмування, Середовище створення, змінні, команди присвоювання, введення та виведення

Додано: 9 листопада
Предмет: Інформатика, 7 клас
20 запитань
Запитання 1

Як називається алгоритм, записаний спеціальною мовою програмування для виконання комп’ютером

варіанти відповідей

Система команд

Комп’ютерна програма

Операційна система

Мова програмування

Запитання 2

Що таке графічний інтерфейс користувача?

варіанти відповідей

Програма для створення графіки

Команди для керування комп'ютером

Сукупність засобів керування та методів взаємодії людини з комп’ютером

Мова програмування для комп'ютерних програм

Запитання 3

Оберіть приклади інтерфейсу користувача

варіанти відповідей

Кнопки

Компілятори

Мікросхеми

Поля введення даних

Запитання 4

Що включає в себе структура мови програмування?

варіанти відповідей

Алфавіт

Словник

Синтаксис

Графічний інтерфейс

Запитання 5

Які з наведених дій можуть призвести до синтаксичних помилок у мові програмування?

варіанти відповідей

Використання символів, що не входять до алфавіту мови

 Використання тільки дозволених символів та правильне написання слів

Порушення синтаксичних правил

Коректне написання коду в одній стрічці

Запитання 6

Що характерне для мов програмування високого рівня (мови, які наближені для розуміння людиною) порівняно з мовами низького рівня (мови, що наближені для розуміння їх комп'ютером)?

варіанти відповідей

Використовують слова та команди, схожі на людську мову

Використовують тільки числові команди або біти, зрозумілі тільки комп’ютеру

 Їх потрібно компілювати або інтерпретувати для виконання на комп’ютері

Залежать від конкретного процесора

Запитання 7

Для чого були створені програми-транслятори, такі як компілятори та інтерпретатори?

варіанти відповідей

Для перекладу програм з мови високого рівня на мову команд процесора

Для автоматичного виправлення помилок у програмах

Для полегшення взаємодії з користувачем

Для створення графічного інтерфейсу програм

Запитання 8

У чому основна різниця між інтерпретатором і компілятором?



варіанти відповідей

Інтерпретатор перекладає програми цілком одразу, а компілятор виконує команди одну за одною

Компілятор перекладає програми цілком перед виконанням, а інтерпретатор перекладає команди одну за одною під час виконання

Інтерпретатор виконує програми на комп’ютері, а компілятор перекладає їх на інші мови

Усі варіанти вірні

Запитання 9

Яке з наведених середовищ використовується для створення проектів мовою Python?

варіанти відповідей

Scratch

Microsoft Word

Google Drive

IDLE

Запитання 10

Який компонент середовища IDLE відповідає за переклад команд з мови Python на мову процесора комп'ютера?

варіанти відповідей

Текстовий редактор

Інтерпретатор

Довідкова система

Засоби налагодження

Запитання 11

Створити нове вікно для введення тексту проєкту можна командою 

варіанти відповідей
Запитання 12

Щоб надати величині певного значення у мові програмування Python використовують оператор присвоювання та відповідний символ:

варіанти відповідей

+ (додавання)

== (подвійне дорівнює)

= (дорівнює)

: (двокрапка)

Запитання 13

Оберіть приклади присвоювання змінних величин

варіанти відповідей

name = 'Andrew'

2 + 14.5

age * height

age = 13

Запитання 14

Оберіть такі типи змінних як int (integer)

варіанти відповідей

12

"Hello"

"13"

13.25

325

Запитання 15

float - змінні величини цього типу можуть набувати тільки значень:

варіанти відповідей

текстових

десяткових/дробових чисел

цілих чисел

логічних значень

Запитання 16

Вірний запис такого математичного виразу у лінійному представленні зазначено у:

варіанти відповідей

(2∗x - 3) \ (3∗x - 7.5)

(2∗x-3) / (3∗x - 7.5)

(2x - 3) / (3∗x - 7.5)

(2∗x - 3) / (3x - 7.5)

Запитання 17

Для виведення такої інформації як "У кошику: 25.25 кг яблук" у вікні IDLE, необхідно виконати наступний код:

варіанти відповідей
Запитання 18

Для виведення такого значення змінної float "weight = 25.256666" з трьома знаками після коми необхідно скористатися наступним кодом:

варіанти відповідей

print(weight, 3)

input(weight, 3)

print(round(weight, 3))

float(weight, 3);

Запитання 19

Для введення значення "36.6" вхідних даних з клавіатури та присвоєння цього значення у змінну "temperature" у мові програмування Python необхідно написати наступну команду у програмі:

варіанти відповідей

temperature=int(input("Введіть температуру тіла "))

temperature=float(int("Введіть температуру тіла "))

temperature=float(input("Введіть температуру тіла "))

temperature=input(float("Введіть температуру тіла "))

Запитання 20

Яка стрічка коду видасть синтаксичну помилку, якщо для присвоєння в змінну "x" у вікні IDLE при введенні інформації з клавіатури ми вводитимо будь яке десяткове число.

варіанти відповідей

x = float(input("Введіть десяткове число"));

x = int(input("Введіть десяткове число"));

x = input("Введіть будь-яке число");

x = float(x);

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест