Етикет – це …
Вислів "Говори, щоб я тебе побачив" належить
До видів етикету належать:
До принципів ділового етикету належать:
Діловий етикет – це ...
Етика ділових відносин – це…
Назвіть загальноприйняті особливості представлень:
Діловий протокол – це ...
Стиль спілкування, який формує відповідальність та ініціативність:
Найбільш ефективна стратегія поведінки і спілкування в організації є:
Правила поведінки в різних ситуаціях - це...
Слово етикет утворилося від слова ...
Тактовність — це
Вибери всі ситуації, у яких обов’язкове вживання шанобливого Ви.
За допомогою яких слів доречно звертатися до незнайомих людей ?
Сукупність моральних норм, які виникли віддавна і живуть понині, називається
Турботлива, чуйна людина до чужих проблем-це?
Взаємини людей, що виявляється в обміні інформацією-це?
Загальнолюдськими цінностями називають:
Важливою етикетною вимогою, яка стосується свят та урочистостей, є вимога:
Почуття міри, вміння орієнтуватися в обставинах це -
Хто вітається першим дорослий чи дитина?
Спілкування (комунікація) - це
Спілкування здійснюється:
До навичок комунікації належать
Як розпочати спілкування ?
Невербальне спілкування - це спілкування за допомогою...
Для ефективного спілкування важливо
Обмін діями, вчинками, думками, почуттями і переживаннями з іншими людьми - це...
Засоби комунікації (спілкування) - це...
При телефонній розмові рекомендують ...
В розмові потрібно бути ...
Визначте правильний варіант перекладу етикетної мовної формули «Добрый день, Лидия Ивановна»:
Для того щоб досягнути успіху під час бесіди, треба:
Ділове мовлення має вираження:
Виберіть правильний варіант відповіді:
Щоб бути приємним співрозмовником, треба:
Телефонна розмова – це:
Якщо до телефону підійшов не той, хто вам потрібен, ви повинні:
Якщо телефонуєте Ви, то:
Якщо телефонують Вам, то:
Невербальні засоби комунікації справляють втричі сильніший вплив, ніж слова, тому під час ділового спілкування необхідно:
Під час ділової бесіди керівник повинен дотримуватися такого правила:
Під час ділової телефонної розмови правильна така модель поведінки:
Виберіть найбільш прийнятну рекомендацію:
У якому рядку вказані правильні види відстаней між комунікантами?
Ділове спілкування -це:
Імідж - це:
Сукупність нгайдоцільніших правил поведінки людей у трудовому колективі - це:
Не рекомендовані ознаки ділового мовлення:
З якої мови запозичено слово"етикет"?
Що позначає слово "етикет"?
Де з явився перший збірник правил етикету?
Хто сформулював правила етикету на наших землях?
1.Правила вітання, знайомства, прощання, вибачення, схвалення становлять
4. Культура мовлення – це…
9. Мовленнєвий етикет - це
Знайдіть зображення, яке може бути ілюстрацією правильного ведення дискусії. Виберіть декілька відповідей.
Продовжіть подане твердження.
Культура мовлення – це...
Продовжіть подане твердження.
Невід’ємною рисою культури мовлення є...
Продовжіть подане твердження.
Мовленнєвий етикет – це ...
14.Публічна відстань складає:
13. Ви розмовляєте з своїм найкращим другом. На якій відстані від нього ви будете стояти
Як називають складний, цілеспрямований процес встановлення та розвитку контактів між людьми, взаємодії особистостей, в основі якого лежить обмін інформацією, думками, почуттями тощо?
Що таке риторика?
Ораторська промова складається з таких частин.
Думка, для обґрунтування істинності якої будується аргументація; передає суть висунутої концепції, навколо неї крутиться вся аргументаційна діяльність.
Що таке нарада?
Що таке збори?
Що таке дискусія?
Публічний виступ з метою представити ідею, проект, програму тощо; проінформувати про хід виконання або результати проведеної роботи; переконати у правильності підходу або позиції, у перевагах запропонованої програми тощо.
Культура мовленнєвого спілкування містить дві складові:
Стандартна візитна картка містить такі елементи
Учасниками суперечки є:
Дискусія це ...
Для ділового спілкування найбільш прийнятні такі звертання:
Оратор - це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома